Så fik jeg hørt andet afsnit og jeg er helt enig med Collaterel. En rigtig god og interessant diskussion i fik ud af Alien 3.
Og det er rigtig nok som en af jer siger(jeg tror at det var Kim?) dukker der bliver brugt i Alien 3 og ikke CGI. Men det er vist nok miniature dukker som er filmet foran bluescreen og bagefter indsat i filmen, hvilket rigtigt nok ser noget falsk ud, som om at det var dårlig CGI.
Jeg ser frem til jeres næste afsnit :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Som det allerede er nævnt, så var det langt mere interessant at lytte til denne gang. Der var mere kød på, så at sige, hvilket helt sikkert skyldes, at programmet var langt mere struktureret denne gang og havde et egentligt hovedemne. Derudover synes jeg nærmest, at man kunne høre kemien mellem jer. Det var helt sikkert en rigtig god idé at i mødtes til lidt filmkiggeri i virkeligheden, for som jeg kunne fornemme det, så gav det lige lidt ekstra kant og hyggelig stemning. Kæmpe plus med lyden, som der virkelig var kommet styr på. Ingen talte i munden på hinanden og var gode til, at give hinanden plads. Rigtig flot udsendelse de herrer. Jeg er i hvert fald stadig med som lytter på jeres podcast. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Dem der har hørt afsnittet: hvad siger I til indslaget med filmnyheder? Nyheder er selvfølgelig ikke helt dækkende, men vi forsøger at holde det forholdsvis aktuelt. :)
#111 Kruse 13 år siden
Og det er rigtig nok som en af jer siger(jeg tror at det var Kim?) dukker der bliver brugt i Alien 3 og ikke CGI. Men det er vist nok miniature dukker som er filmet foran bluescreen og bagefter indsat i filmen, hvilket rigtigt nok ser noget falsk ud, som om at det var dårlig CGI.
Jeg ser frem til jeres næste afsnit :)
#112 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Jeg er ikke helt sikker på, at det kommer til at gøre sig gældende fremover. :)
#113 Bruce 13 år siden
#114 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#115 elwood 13 år siden
For ikke og tale om Dom De luis, mener jeg det er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#116 Bruce 13 år siden
#117 Bony 13 år siden
#118 Bony 13 år siden
#119 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#120 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Dem der har hørt afsnittet: hvad siger I til indslaget med filmnyheder? Nyheder er selvfølgelig ikke helt dækkende, men vi forsøger at holde det forholdsvis aktuelt. :)