Gravatar

#131 Takfornu 13 år siden

# 130 - Så den på VHS i går, men tror jeg vil anskaffe den på DVD, for den var mere underholdnde end jeg huskede den og til kun EUR 4.99 på Play.com så kan den godt komme i samligen igen :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#132 Bony 13 år siden

Jeg skal også lige have den bestilt hjem, så jeg kan lytte med på næste podcast. :)

Nu håber jeg bare, at den når frem til tiden, men det bliver vist lige til øllet. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#133 evermind 13 år siden

Jeg kan bestemt godt anbefale Johnny Dangerously. Sidst jeg så den var omkring '90, og jeg havde næsten glemt den igen, indtil Bruno og jeg på et tidspunkt kom til at snakke om de fantastiske "bandeord" den ene af gangsterbosserne kan. GP gav så en ekstra god grund til at anskaffe den, og det var virkelig et godt gensyn. Hvis man kan lide film som Top Secret, er jeg ret sikker på, at man vil nyde den. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#134 BN 13 år siden

evermind (133) skrev:
Jeg kan bestemt godt anbefale Johnny Dangerously.

Også jeg. Humoren er vel nærmest en blanding af den som kendes fra 'Top Secret' og Mel Brooks' film. Michael Keaton er i hopla som den kække, selvsikre titelfigur, og så finder jeg også Joe Piscopo enormt morsom som den psykotiske gangster Danny Vermin.

Dengang dansede man iøvrigt til jazz-musik på en lidt anden måde end de fleste går og tror:
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#135 evermind 13 år siden

[quote=BN (134)]Dengang dansede man iøvrigt til jazz-musik på en lidt anden måde end de fleste går og tror:

Haha, ja, JD er faktisk en af de få film, der har fanget dét korrekt. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#136 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden

Så ved I hvad klokken er slået! :D
Gravatar

#137 Michael Andersen 13 år siden

Where's the bastisch podcast, you farking iceholes?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#138 El vez 13 år siden

Patience!

Vi er igang med optagelsen. :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#139 dyg 13 år siden

I så fald: SKÅL!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#140 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden