Gravatar

#221 Collateral 13 år siden

Havde ellers glædet mig til at høre om "Old Boy", men det kommer måske næste gang så? Siden jeg nok ikke får taget mig sammen til at se "Game of Thrones", tror jeg bare jeg lytter med og lever med spoilers.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#222 El vez 13 år siden

Planen er stadig at dække OldBoy med næste udsendelse.

Hvis du har tænkt dig at se Game of Thrones på et tidspunkt (og det vil jeg klart anbefale, da det er en fantastisk serie) vil jeg råde dig til at gemme podcasten indtil efter du har set den - det er en serie der ikke følger traditionelle mønstre for tv-serier og lever højt på uforudsigelige karakterer og plot, hvilket vi naturligvis spoiler til højre og venstre i udsendelsen.

Det vil klart ødelægge en stor del af oplevelsen at lytte til podcasten først.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#223 MMB 13 år siden

Collateral (221) skrev:
Siden jeg nok ikke får taget mig sammen til at se "Game of Thrones", tror jeg bare jeg lytter med og lever med spoilers.

Du kommer til at fortryde det...
Gravatar

#224 Collateral 13 år siden

Serien har ikke fanget min interesse whatsoever. Så tror ikke jeg får den set. Men nu i begge advare så kraftigt, må jeg lige tage det op til genovervejelse. Selvom det så nok ender med jeg aldrig får hørt afsnittet :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#225 El vez 13 år siden

Collateral (224) skrev:
Serien har ikke fanget min interesse whatsoever.

Hvordan kan det være?
Gravatar

#226 Collateral 13 år siden

#225: Her skal jeg lige være tydelig og sige at jeg ikke har set noget af serien, men blot har set plakater, og læst lidt her og der. Jeg ved ikke hvad det er der ikke lige tiltrækker mig.
Gravatar

#227 El vez 13 år siden

Ok fair nok. Jamen så tillad mig lige at smide et par gode trailere (uden spoilers) i din generelle retning :)

Gravatar

#228 Collateral 13 år siden

#227: Jeg tjekker dem lige lidt senere. Så skal jeg nok tage serien op til overvejelse :)
Gravatar

#229 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden

Vi regner med at være klar med afsnittet om Oldboy i uge 36. :)
Gravatar

#230 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden

http://guiltypleasures.dk/?p=179

Her er seneste afsnit, denne gang om Oldboy, hvilket også markerer en pause på ubestemt tid for os - læs mere på ovenstående link.

Skriv ny kommentar: