hvordan fungerer det med at pre-order på axels hjemmeside hvis man vil have 10% rabat? Jeg ved at man skal bruge .com siden men skal man så logge sig ind i sin profil (så skærmsproget ændrer sig til dansk) eller skal man bare bestille og indgive adresse etc. og så trækker den selv rabatten?
#12: Jeg tror nok, man skal logge sig ind som normalt - man skal bare huske, at de trækker pengene med det samme, når man bestiller på denne måde.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15: Jep, det er korrekt. Det glemte jeg at nævne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#18 Det vil jeg da tro - jeg har den japanske udgave af den første, og der er undertekster på (de er bare lidt svære at finde i menuen, som er på japansk), og mon ikke det er den samme udgave, de har smidt i boksen?
1'eren har i hvert fald, og er overbevist om 2'eren også har. Desværre er der undertekster på hele filmen, og ikke kun på de ikke-engelsk talende steder.
edit: jeg er lidt for langsom... og jo, det er samme udgave som er i boksen.
#11 wiseguy 21 år siden
#12 filmz-pherkel 21 år siden
#13 filmz-yoshimura 21 år siden
#14 Patriarch 21 år siden
#15 HeavyClaus 21 år siden
Så vidt jeg har forstået trækkes rabatten ikke fra, men du får en voucher på beløbet til dit næste køb!
#16 filmz-yoshimura 21 år siden
#17 filmz-Bruce 21 år siden
Peacemaker 49,95,-
Vertical Limit Superbit 69,95,-
The Fugitive S.E. 79,95,-
Dvdoo:
Dommedag nu - Redux 99,-
Gosford Park - 49,-
#18 filmz-Bruce 21 år siden
15 minutes/Frequency pack. 2 kvalitetsudgaver til samlet 139,-
Og så har Choicesdirect shippet Ronin S.E. for 6 dage siden, men er ikke ankommet endnu, øv! Er tilgængelig hos CDWOW også nu!
Ved nogen iøvrigt, om den nye Kill Bill pack 1+2 i japanese udgave til 399 hos Axel også har engelske undertekster?
#19 filmz-yoshimura 21 år siden
#20 filmz-ataris 21 år siden
1'eren har i hvert fald, og er overbevist om 2'eren også har. Desværre er der undertekster på hele filmen, og ikke kun på de ikke-engelsk talende steder.
edit: jeg er lidt for langsom... og jo, det er samme udgave som er i boksen.