Det "Saving Private Ryan WW2 Giftset" tilbud kunne de godt have kommet med for et par uger siden, så jeg havde sparet 100kr istedetfor at købe det hos axel :-) Men pyt nu med det, det er en rigtig fed box, jeg kan kun anbefale den.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Så kan den bestilles! "Lord of the Rings: Return of the King - Extended Edition" hos CD-WOW til kun £17.99 (uden sparelink), Region 3 - Udkommer 14. december. Klik her ---> CD-WOW!
Med spekulationer kan prisen for denne udgivelse kan komme ned på DKK 172.57, ifølge Kjaerland.dk/dvd/
House of Flying Daggers kan bestilles på cdwow for £7.99 - den udkommer den 21. oktober :o)
(Spørgsmålet er naturligvis, om der eventuelt kommer en federe udgave fra eks. Korea, men det er da forholdsvis billigt.)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ghost In The Shell - Stand Alone Complex Vol. 3 (Limited 2DVD+CD) (DTS) - Forventes 23/11 KUN 199,95 (Og så får man jo en 20 kr voucher hvis man bestiller indtil 4 uger før)
Superbit udgaven har bare ikke kommentar spor, det synes jeg er lidt synd, men self. når billede kvaliteten skal højt op, må man vælge noget fra. Jeg planlægger selv at anskaffe den 3 dvd version der ik er superbi med kommentar spor, tror heller ikke jeg vil lægge så meget mærke til om det superbit eller ej i den der udgivelse.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 El vez 21 år siden
Jeg vil lægge ud med et par tilbud fra choicesdirect (porto £2, ingen chance for told). Here goes:
X-Files til £23.99 pr sæson.
Indiana Jones Trilogy til £27.99
Star Wars Trilogy med danske subs til £26.99
Saving Private Ryan WW2 Giftset til £22.49
Friends til £16.99 pr sæson eller £149.99 for alle 10 sæsoner.
#2 filmz-herskegut 21 år siden
Men pyt nu med det, det er en rigtig fed box, jeg kan kun anbefale den.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#3 Ikari 21 år siden
"Lord of the Rings: Return of the King - Extended Edition" hos CD-WOW til kun £17.99 (uden sparelink), Region 3 - Udkommer 14. december.
Klik her ---> CD-WOW!
Med spekulationer kan prisen for denne udgivelse kan komme ned på DKK 172.57, ifølge Kjaerland.dk/dvd/
#4 HeavyClaus 21 år siden
til 909,95kr hos Axel Music
#5 filmz-Bruce 21 år siden
Review
Taegukgi - Brotherhood 3 Disc Tin Box CD-WOW 17.99£
#6 filmz-yoshimura 21 år siden
(Spørgsmålet er naturligvis, om der eventuelt kommer en federe udgave fra eks. Korea, men det er da forholdsvis billigt.)
#7 filmz-Kadann 21 år siden
Ghost in the Shell: Stand Alone Complex vol. 1 (R4) til 119,95 hos Axel
#8 filmz-propagandapanda 21 år siden
Super pris!
#9 filmz-Kadann 21 år siden
Dog mangler der de to specielafsnit "Blackadder's Chrismas Carol" og "Blackadder Back and Forth", som dog kan købes seperat.
#10 elwood 21 år siden
Superbit udgaven har bare ikke kommentar spor, det synes jeg er lidt synd, men self. når billede kvaliteten skal højt op, må man vælge noget fra. Jeg planlægger selv at anskaffe den 3 dvd version der ik er superbi med kommentar spor, tror heller ikke jeg vil lægge så meget mærke til om det superbit eller ej i den der udgivelse.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"