Stereo Studio har Fight Club 2-disc til kun 50 kr. Det er nørmest uforskammet billigt, jeg var nær ved at købe den selv og håbe jeg ku bruge dem som gave en gang. Køb den!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hmm, synd, der ikke er en Stereo Studio i nærheden af København :o(
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Af ovenstående tænkte jeg nu mest på Blue Velvet (hvilken udgave er det?), Bleeder, ...og din mor, SPider og Arven, så der er ikke så meget at komme efter i Kvickly.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at det er de samme vouchers man får hvis man tilmelder sin mail flere gange. Jeg har haft dem liggende et par uger og har ikke selv opdaget det :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er det en dum idé at bestille region 3-udgaven af ROTK: Extended Edition, hvis man ikke har de 2 første bokse fra samme region? Bliver det mon muligt at bestille R3-udgaverne af de 2 første dele hos cd-wow (eller et andet sted med lige så billige priser) på et tidspunkt, eller skal man prøve at satse på region 1 (lettilgængelig) i stedet?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Well, indholdet er vel det samme, må man gå ud fra.
Det eneste du risikerer, er vel at der er ling-lang tegn på coveret, og det er vel til at leve med, med mindre du vil have alle tre film i samme udgave? :)
#31 lagoni 21 år siden
#32 lagoni 21 år siden
Blue Velvet, Dogma, Videocq, Kristi Legeme :), Mean Streets, Driving Miss Daisy, Thing To Do In Denver... til 40 kr pr stk
Bleeder, Boondock Saints, The Dead Zone, I Kina Spiser De HUnde, Kundun, Mulholland Drive, ...og din mor, Spider til 50 kr pr stk
Arven til 70 kr
The Believer, Bænken, Goodbye Lenin til 80 kr pr stk
og så lige - som der vist er blevet nævnt tidligere - Danser Med Ulve 3-disc til 100 kr
#33 filmz-yoshimura 21 år siden
#34 filmz-bullseye 21 år siden
Du kan desuden få en række af titler, som bl.a. Blinkende Lygter, Monster's Ball, I Kina Spiser De Hunde og Traffic, 2 stk. til 100 kr.
#35 filmz-yoshimura 21 år siden
#36 filmz-propagandapanda 21 år siden
#37 lagoni 21 år siden
#38 lagoni 21 år siden
#39 nakalay 21 år siden
#40 filmz-Kadann 21 år siden
Well, indholdet er vel det samme, må man gå ud fra.
Det eneste du risikerer, er vel at der er ling-lang tegn på coveret, og det er vel til at leve med, med mindre du vil have alle tre film i samme udgave? :)