Gravatar

#41 nakalay 21 år siden

Jeg vil netop gerne have alle filmene i samme udgave/region - det er nok pænest. Jeg er egentlig ligeglad med, hvilken region boksene er fra (så længe, at de ikke er fra UK), det skal bare være så billigt som muligt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#42 ks 21 år siden

Bare af ren nysgerrighed, hvorfor må de ikke være fra UK?
Gravatar

#43 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 40 well jeg har lige bestilt den hjemme i US of A og får den til godt 240 - har dog overvejet den samlede boks til ca 610 kr.

# 40 + 42 Sidste gang manglede der bl.a. et easter egg og der var problemer med lyden.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#44 filmz-Kadann 21 år siden

#43 -

Så vidt jeg ved, er det kun FOTR hvor der er problemer med lyden, men det er rigtigt nok at der mangler et easter egg på både FOTR og TTT.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#45 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 44 Jo derfor byttede jeg også min til noget andet bl.a. Jurassic Park og Lion King.

Har besluttet mig for at give mig selv den store boks med alle 3 EE i julegave.

Gravatar

#46 evermind 21 år siden

#44-45:

***SPOILER*** - for nogle???

Der er da MTV's sjove lille parodi på Elronds Råd med på FOTR og Gollums takketale med på TTT. Hvilke easter eggs skulle der mangle?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#47 nakalay 21 år siden

#42 Har du set indpakningen på dem? Den er utrolig tynd og skrøbelig.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#48 wiseguy 21 år siden

Til gengæld koster den kun £17,49 hos Choices Direct, det er under 200 kr!!! Egentlig ville jeg gerne ha' den danske version med dk-subs af hensyn til familien. Men med en besparelse på over 250 kr. må familien vist finde et andet sted at se den :-)
_____
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#49 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 46 A few words from the wise ...

The Fellowship Of The Ring

On the R4s and (some?) R2s, some people notice a slight audio glitch (a series of pops or dropouts at certain points in the film) due to audio repitching on the PAL master. Others can't detect this at all. If your hearing is particularly sensitive, you might wish to choose the R1 version.

Also, if it's the 4 disc version you would rather get, then get either of Region 1, 4 or region 2 (Portugal and Holland) as their features are uncut (R2 UK has the second "easter egg (1m16s)" missing).

The Two Towers

The UK Version is (again) missing the Easter Egg. Also note though, that those "F" words in this Easter Egg are Censored from ALL Regions (probably by MTV).

Gravatar

#50 ks 21 år siden

True, slipcasen på UK er lidt tynd, men jeg vil personligt hellere spare penge end bruge 100kr mere på en tykkere slipcase. Jeg har selv lige købt TTT: EE, til knap 125kr hos CD-Wow, og selvom slipcasen er lidt tynd og der mangler et easter egg, så er det et vaskeægte røverkøb.

Med hensyn til FOTR: EE, så er lydproblemet vel blevet rettet når de har fundet ud af det? Eller lader de bare nogle "dårlige" udgaver blive hængende på markedet, det da dårlig stil.

Skriv ny kommentar: