Gravatar

#21 filmz-Bruce 21 år siden

#19 Thx, så vil jeg bestille den tror jeg! Har endnu ikke set de 2 film og det varer nok lidt tid endnu, førend den kommer længere ned i pris :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 maniac 21 år siden

heh, Masters of the Universe til 90,- ved axel

Species I: Special Edition til 100,-
Gravatar

#23 filmz-yoshimura 21 år siden

Fra koreandvds.com:

Wong Kar Wais "2046" til $6,99
Zhang Yimous "House of Flying Daggers" til $3,99 (!!!)

Begge er på forsiden, og man kan bestille begge i samme forsendelse uden at ryge over 80 kroners grænsen :o)

Prisen inklusive forsendelse er godt og vel 100 kroner.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#24 rimmer 21 år siden

Lige et spørgsmål inden jeg laver en repost. Er der nogen der kender til en gammel tråd her på siden hvor man kan spørge efter forskellige udgivelser. Mener lidt det mangler og at der istedet tit ligger forespørgsler i egne tråde. Hvis ingen kender til den, så vil jeg nemligt oprette en.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#25 rimmer 21 år siden

Dough fandt den vist lige selv. Tråden "DVD pris forespørgsler" virker som en sådan tråd.
Gravatar

#26 rimmer 21 år siden

Hvad mig igen? ja mig. Nej pris tråden er kun til priser, så mit spørgsmål gælder stadig.
Gravatar

#27 DarkLight 21 år siden

Prisen er fornuftig, men er selve filmene gode? Hvad med undertekster og udgivelse generelt?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 filmz-yoshimura 21 år siden

#27: De er begge tekstet på engelsk, men undertekster på hongkong-udgaver er generelt MEGET svingende fra det acceptable (men dog stadig noget fejlbehæftede) til det rene volapyk, som gør det svært at følge med i filmen.

Jeg kender ikke så meget til de to udgivere (Face og Zoke Entertainment), men jeg har kun været uheldig med kvaliteten på de gamle udgivelser fra Mei Ah, som dog også kunne være rigtig elendige.

Dog bemærkede jeg lige nu, at der kun er Dolby 2.0 på House of ... og så er det måske ikke så interessant længere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#29 filmz-yoshimura 21 år siden

#27:

Nå ja, og filmene?

Kan man lide Hero og film i den genre og visuelle stil, så kan man med garanti også lide House of Flying Daggers - det er mere af samme skuffe: masser af smukt koreograferede kampe i smukke omgivelser og med oceaner af blafrende silke.

2046 har jeg ednu ikke set, men tjek den på imdb. Den har en temmelig høj rating (over 8), og historien lyder også interessant. Jeg nævnte nu også mest de to titler, fordi jeg ved, at der i hvert fald er nogle her på forum, der går og venter på dem.
Gravatar

#30 ks 21 år siden

HK undertekster er ikke altid vellykkede, men jeg synes som regelt godt man kan følge med i filmene. HK DVD'erne af asiatiske film er en god måde at få sig en teaser, så kan man bagefter overveje om det er værd at investere i en bedre udgave.

Skriv ny kommentar: