Bestemt. Man bliver let små-afhængig dog. Jeg har arbejdet me det som en sindsyg de sidste par uger og har også næsten fordoblet mit portfolio indenfor den sidste måned, hvilket er meget rart. Jeg er stadig ikke særlig god til at forudse hvordan filmene klarer sig i selve åbningsweekenden, men har god succes med at "ride bølgerne" ved nyheder og IP0. Derrudover har jeg efterhånden forstået hvordan StarBonds fungerer, og synes der er gode, oment mindre, og lette penge at hente der.
Forresten, for dem af jer, der gerne vil vide lidt flere detaljer om små tricks og gode råd, så er her en helt igennem fantastisk guide, der besvarer alle spørgsmål I kunne have:
Den er meget tricky. Har også studeret den meget idag, men hvad der bekymrer mig er, at der simpelthen er dækket op for, at den film skal bombardere samtlige rekorder den kan komme til. Sidste weekend var utrolig svag hvad angik film, og i denne weekend er Spider-Man's eneste konkurrent en Curtis Hanson film om kærlighed og poker. Samtidig, så åbner Spider-Man 3 i rekordstore 4200 (ca) biografer, så der er bestemt lagt op til, at den potentielt i hvert fald kunne gå hen og cementere Spider-Man franchisens succes over de sidste par år.
#14 Den vil helt sikkert åbne stort, men jeg tvivler på en 130+ stort. 4200 sale svarer nogenlunde til Spiderman 2, og den film åbnede "kun" med 88. Grunden til, at jeg shorter den, er mest af alt, at selv hvis den bryder en rekord, så skal den bryde den voldsomt meget, før jeg taber mere, end jeg kan tåle. Og det klart sjoveste ved HSX er at spille på stort opsatte film som denne :)
Det er bestemt spændende at følge opløbet på så stor en film her. Jeg har faktisk primært valgt at holde mig fra den fordi jeg er så usikker på hvordan den klarer det.
#11 ks 18 år siden
#12 ks 18 år siden
http://www.theampersand.net/?page_id=100
#13 mr gaijin 18 år siden
#14 ks 18 år siden
#15 mr gaijin 18 år siden
#16 mr gaijin 18 år siden
http://www.leesmovieinfo.net/
#17 ks 18 år siden
Hvad er forresten dit brugernavn inde på HSX?
#18 mr gaijin 18 år siden
#19 ks 18 år siden
#20 mr gaijin 18 år siden