Gravatar

#31 ks 18 år siden

Sindsygt. Jeg tjener heldigvis en del på den, men ikke det store, for der var simpelthen ikke resourcer til at købe meget mere end knap 2500 Spider-Man 3 aktier. Husk at shorte efter adjust dog, for imorgen sælger rigtig mange af HSX's brugere deres aktier for at tage fortjenesten, og så vil den højst sandsynligt stå overfor et stort fald før den stabiliserer sig.

Men sik' en indtjening. Pirates 2's rekord blev lige overgået med 13 mio, meget imponerende.
Gravatar

#32 mr gaijin 18 år siden

#31 Det bliver jo en voldsom maj måned, hvis det fortsætter på denne måde.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 ks 18 år siden

#32 - Bestemt, omend jeg dog tvivler på, at hverken Shrek 3 eller Pirates 3 kan nå helt samme højder. Shrek har et noget mere snævert publikum, og Pirates 3 er næsten tre timer lang, men vi får se.
Gravatar

#34 mr gaijin 18 år siden

#33 Shrek har bestemt ikke et snævert publikum. Shrek 2 indspillede trods alt for 441 mil., hvilket er omkring 20 mere end Pirates 2. Men jeg tror nu heller ikke, at den når samme højder som Spiderman 3.
Gravatar

#35 ks 18 år siden

Hm, ja - det har du måske ret i. Jeg mente lidt på den måde, at der nok ville være langt flere, der ville se Spider-Man 3 mere end en gang, men tilsyneladende er den ikke blevet så godt modtaget rent kritikermæssigt, hvilket nok kan betyde, at den ikke får helt så mange gensyn.

Hvad siger du til næste weekend? Georgia Rule, 28 Weeks Later og Delta Farce?

Jeg tror Delta Farce flopper for hårdt. Selv amerikanerne er efterhånden ved at være trætte af dumhedskomedier, medmindre de involverer fx Will Ferrell. George Rule er meget svær, da den sikkert vil falde meget godt ind i den slags film husmødrene smutter ind og ser. 28 Weeks Later er tricky. Jeg er usikker på om ikke publikummet vil være for mange af dem, der hellere vil se Spider-Man 3 eller om den måske tiltrækker en god portion horror fans. Jeg forventer en 10-15 til både 28 Weeks Later og George Rule, og måske ~5 mio til Delta Farce.
Gravatar

#36 mr gaijin 18 år siden

#35 Ja, næste uge er tricky. Jeg ved slet ikke, hvordan det vil gå Georgia Rule eller 28 Weeks. En af dem tager sikkert andenpladsen fra Disturbia. Spider-man overskygger stadig det hele. Jeg skal lige gruble et par dage endnu. Måske investerer jeg i Shrek 3, da den nok vil stige inden den for premiere. Jeg var lidt usikker på deres marketingskampagne, men jeg kan se, at de nu er gang med at skabe lidt momentum. Jeg tror ikke, den har nået sit højdepunkt.
Gravatar

#37 ks 18 år siden

Jeg tror bestemt også Shrek 3 i hvert fald kommer op omkring de ~320-330, men problemet med de her aktier er, at man betaler så utrolig meget i rente for at købe dem, at de virkelig skal skifte meget i kurs før man har tjent penge på dem. Men den er bestemt også indenfor min radar, det samme er Pirates of the Caribbean 3.

Den stiger eksplosivt i øjeblikket fordi alle regner med den når Spider-Man 3 mere eller mindre, men jeg tror faktisk, at den vil klare sig i hvert fald en 20 millioner under Spider-Man 3. Det skal også huskes, at Pirates of the Caribbean angiveligt er næsten 3 timer langt, hvilket vil sige, at den sene forestilling kommer til at slutte klokken 2 om natten. Naturligvis er der rigtig mange mennesker, der vil være ligeglade med det - primært fans af de første film - men der er også rigtig mange, der ikke bryder sig om at sidde i biografen det halve af natten. Weekend eller ej.

I øvrigt hyggeligt endelig at kende en, der spiller dette spil ligeså aktivt som mig selv :)
Gravatar

#38 mr gaijin 18 år siden

#37 I lige måde :)

Forresten så var de første vurderinger for Spider-man forkerte. Det var ikke $148 millioner, men $151 mil. Det er jo vildt. Det er jo de færreste film, der når over 150 i det hele taget.

Du har forresten ret med commission¨på de store film. Men det er jo de sjoveste film at spille på, og det er det, der er vigtigst for mig i det spil.
Gravatar

#39 ks 18 år siden

Bestemt. Jeg tjente dog kun lige akkurat mine penge ind igår efter at have "shortet" Spider-Man 3. Så min erfaring der må dog være, at det ikke kan betale sig at daytrade disse enormt dyre aktier - ærgeligt, for de falder og stiger konstant.

Fuldstændig overdreven indtjening for Spider-Man 3, men som jeg også nævnte før weekenden, så var der også virkelig lagt op til den. Konkurrencen var jo, mildt sagt, ikke eksisterende.
Gravatar

#40 ks 18 år siden

Jeg har nu besluttet mig for at købe ind på 28 Weeks Later. Den burde være i stand til at åbne omkring 16-18 mio, og ligger i øjeblikket på 38.

Derudover har jeg shorted Georgia Rule, som jeg forventer vil tjene knap 10 mio, og den ligger i øjeblikket pæå 37.

Skriv ny kommentar: