Gravatar

#21 mr gaijin 18 år siden

Husk forresten blockbuster warrants. Jeg køber som udgangspunkt alle, mens de er på 5.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 ks 18 år siden

Ja, kan se de alle er steget - jeg fik desværre kun investeret penge i Spider-Man 3 so far, men de stiger og falder vel hele sommeren, så man kan ride et par bølger.
Gravatar

#23 mr gaijin 18 år siden

#22 Som regel er der jo et par stykker, der stiger over al forventning, så det kan næsten altid betale sig at investere i dem alle sammen, når de starter på fem. Minimum risiko, stor mulighed for udbytte.
Gravatar

#24 filmz-Bruce 18 år siden

#1 Nej jeg har ikke været aktiv i et par år, så hvis der er penge på kontoen, så tjener de sig selv :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 ks 18 år siden

#23 - Ærgeligt jeg ikke vidste det på forhånd, nu kom jeg kun med på vognen ved Spider-Man 3. Det må jeg lige huske på næste sommer, for det er da tydeligvis ret lette penge :)
Gravatar

#26 mr gaijin 18 år siden

Spiderman tjener 58 på fredag alene . Av! :)

Ak ja, i det mindste kan man glæde sig over, at box office generelt går godt i år sammenlignet med for et par år siden. Og jeg håber at min warrant kan udligne lidt :)
Gravatar

#27 ddandersen 18 år siden

Hvordan fungere Short/Cover funktionen?
Gravatar

#28 mr gaijin 18 år siden

#27 Når du shorter en aktie, så sætter du penge på, at aktien vil falde i værdi. For hvert point filmen falder i værdi, øges din indtjening. Når du mener, at aktien har nået sit lavpunkt, cover du den, og henter penge hjem.
Gravatar

#29 ks 18 år siden

Uha, glæder mig lige pludselig meget til i aften, hvor det står klart præcis hvor godt Spider-Man 3 har klaret sig. Det kunne godt ligne en rekordåbningsweekend, der så vil sænke den Pirates of the Caribbean 2 satte sidste år. Jeg nåede heldigvis lige at købe lidt Spider-Man 3 i sidste øjeblik efter at have læst forum på BoxOfficeMojo :)

Nu bliver det spændende at se hvordan den holder oppe. Næste weekend er næsten uden konkurrence også, men allerede om 2 uger kommer Shrek 3 og derefter Pirates of the Caribbean 3, så den skal i hvert fald hente en meget stor del af sin indtjening de første 2 uger.
Gravatar

#30 mr gaijin 18 år siden

Spiderman kom op på $148 mil. på åbningsweekenden. Det vil sige, at den slår rekorden med ikke mindre end 13 mil.

http://www.boxofficemojo.com/alltime/weekends/

Yikes! Jeg mister omkring 200 tusind på min shorte-manøvre, men jeg har allerede tjent det dobbelte ind på at købe warrants.

Skriv ny kommentar: