Nærmest pinligt at indrømme, men jeg har modtaget Matrix Revolutions fra Cd-Wow i dag. En rigtig stinker!! Men når jeg nu havde de andre to + Animatrix, så manglede den jo lig'som!!! Glæder mig nu alligevel til at se den igen, jeg håber sådan, at jeg med tiden har overdrevet i mit lille hoved, hvor skuffet jeg var, da jeg i sin tid havde set den i biffen. _______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Tak for det El Vez. :-) Den er desværre udgået allerede. Axel får den ikke, og på KoreanDVD's står der at den er "out of stock". Så du har været heldig. :-)
Det har jeg derimod ikke, men jeg kan jo så glæde mig over at Miller's Crossing dumpede ind af døren i dag. Den har jeg ikke set endnu, og glæder mig ret så meget faktisk. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#101 El vez 21 år siden
#102 Yoda 21 år siden
#103 dyg 21 år siden
#104 ks 21 år siden
#105 Yoda 21 år siden
#106 ks 21 år siden
Shiri 2disc, R2, i en rigtig lækker digi-pack med slipcase.
Joint Security Area, R2, i en kedelig keepcase. :)
#107 filmz-propagandapanda 21 år siden
Hvis Axel ikke finder ud af at få den sendt til dig, så har de den på lager her: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=19521
Det er et meget pålideligt selskab skal jeg lige hilse at sige.
#108 filmz-che 21 år siden
Butons Batman
Oceans 11
Interview with the Vampire
:D
#109 wiseguy 21 år siden
Glæder mig nu alligevel til at se den igen, jeg håber sådan, at jeg med tiden har overdrevet i mit lille hoved, hvor skuffet jeg var, da jeg i sin tid havde set den i biffen.
_______
#110 Kalle Ferm 21 år siden
Den er desværre udgået allerede. Axel får den ikke, og på KoreanDVD's står der at den er "out of stock". Så du har været heldig. :-)
Det har jeg derimod ikke, men jeg kan jo så glæde mig over at Miller's Crossing dumpede ind af døren i dag. Den har jeg ikke set endnu, og glæder mig ret så meget faktisk. :-)