Gravatar

#101 El vez 21 år siden

#99 Heller ikke Passion.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#102 Yoda 21 år siden

"Gosford Park" og "Ice Age" fra Stereo Studio til 150,-
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#103 dyg 21 år siden

#100 - Dankort.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#104 ks 21 år siden

#99, Det tror jeg godt Morbid er klar over, må være det han hentyder til med et lille smil i slutningen.
Gravatar

#105 Yoda 21 år siden

#104 Okay!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#106 ks 21 år siden

Fik lige en pakke fra DVDoo.

Shiri 2disc, R2, i en rigtig lækker digi-pack med slipcase.
Joint Security Area, R2, i en kedelig keepcase. :)
Gravatar

#107 filmz-propagandapanda 21 år siden

Hvis Axel ikke finder ud af at få den sendt til dig, så har de den på lager her: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=19521

Det er et meget pålideligt selskab skal jeg lige hilse at sige.
Gravatar

#108 filmz-che 21 år siden

Fra HMV:

Butons Batman
Oceans 11
Interview with the Vampire

:D
This is an ex-parrot
Gravatar

#109 wiseguy 21 år siden

Nærmest pinligt at indrømme, men jeg har modtaget Matrix Revolutions fra Cd-Wow i dag. En rigtig stinker!! Men når jeg nu havde de andre to + Animatrix, så manglede den jo lig'som!!!
Glæder mig nu alligevel til at se den igen, jeg håber sådan, at jeg med tiden har overdrevet i mit lille hoved, hvor skuffet jeg var, da jeg i sin tid havde set den i biffen.
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#110 Kalle Ferm 21 år siden

Tak for det El Vez. :-)
Den er desværre udgået allerede. Axel får den ikke, og på KoreanDVD's står der at den er "out of stock". Så du har været heldig. :-)

Det har jeg derimod ikke, men jeg kan jo så glæde mig over at Miller's Crossing dumpede ind af døren i dag. Den har jeg ikke set endnu, og glæder mig ret så meget faktisk. :-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: