#114, 116 og 117: Jeg har endnu ikke set Daredevil og regner heller ikke med at gøre det, før the uncut R-rated version kommer på gaden i 2005, men så slem kan den vel heller ikke være.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#114+115+116+117 Indrømmet Daredevil er ikke speciel god, men jeg samler på skidtet så derfor!!!! Mht. til Bad Boys 2 og Charlies Angels 2, så jeg jeg vove den påstand, at inden for actiongenren eller popcornfilm som jeg kalder dem, så er der her tale om to skoleeksempler på film, der sparker mega røv!!! De er en ren fryd at opleve i hjemmebio'en med fuld skrald på surround'en :) Er man til en god gang drengerøvsfilm, så går man ikke forkert her!!!
#111 El vez 21 år siden
Tillykke med MC, den er ret fantastisk.
#112 HeavyClaus 21 år siden
Monsters, Inc 2dvd dts r4
Fifth element - lækker taxi version
Begge rigtig lækre udgivelser og til næsten ingen penge :) og begge fra cd wow :D
#113 wiseguy 21 år siden
I Kvickly:
Bad Boys II
Dogville
De koster begge 99,95, men af én eller anden grund slog den flinke dame den ene af filmene ind til 79,95 :)
I Aldi:
Identity
Daredevil
Charlie's Angels - Uden Hæmninger
Kr. 89,95 stykket.
#114 chronaden 21 år siden
Charlie's Angels
!?!?!
#115 HeavyClaus 21 år siden
!?!?!
#116 dyg 21 år siden
... btw, tillad mig at gentage hvad #114 og #115 har sagt:
Daredevil? Charlie's Angels? Bad Boys II???? wtf :S
#117 SpielbergFreak 21 år siden
Hvorfor Daredevil, CA 2 og BB II?
Det er tre af de skoddeste film ever!
#118 ks 21 år siden
#119 filmz-yoshimura 21 år siden
#120 wiseguy 21 år siden
Indrømmet Daredevil er ikke speciel god, men jeg samler på skidtet så derfor!!!!
Mht. til Bad Boys 2 og Charlies Angels 2, så jeg jeg vove den påstand, at inden for actiongenren eller popcornfilm som jeg kalder dem, så er der her tale om to skoleeksempler på film, der sparker mega røv!!! De er en ren fryd at opleve i hjemmebio'en med fuld skrald på surround'en :)
Er man til en god gang drengerøvsfilm, så går man ikke forkert her!!!
#118 Thank You my friend!!!
_________