Joinede lige Lagoni med ondt i ryggen idag. Har startet hos ny kunde, har siddet dårligt på en ny stol idag og nu er ryggen smadret, så det er væk fra skærmen lige om lidt.
Så er der dømt 6-7 afsnit Prison Break i kælderen, som forøvrigt har overrasket mig særdeles positivt. For det første er billedet superflot af en TV-serie. Det er et godt persongalleri der er med. "T-Bag" (Robert Knepper, og det gør han!!!!) er helt i top og "John Abruzzi" (Peter Stormare) er lige efter og alle afsnit holder indtil videre høj kvalitet, uden at blive for meget gentagelse.
Jeg skal dog stadig banke syv-otte kanyler med ufortyndet heroin i årerne for at fatte, hvorledes Wentworth Miller kan blive nomineret til en Golden Globe og hvorfor Robert Knepper (hvilket han gør!!!) ikke var nomineret til en birolle.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Kommer til at få nogle lange uger indtil d.7.dec. hvor vi har deadline til første endelig udkast... I næste uge skal skrive 30 nye siders tekst og vi er to mand... det er sgu ret meget... Men inden dag skal vi lige have færdiggjort denne uges milestones og vi mangler stadig en god portion. Suk... :-(
Har lige været ude af hytten for at få låst min mobil op.... Så jeg omsider kan bruge den igen (har kørt på lånetelefon i ca 2 måneder nu...)Men egenligt pisser det mig lidt af... Først gik min telefon i stå, så jeg afleverede den på værksted med det samme, for garantien dækkede (den var 6 måneder), så ingen pengekvaler der, og efter 6 uger får jeg den tilbage... Operatørlåst..! Og jeg her har jeg givet i dyre domme for at få en telefon der IKKE var låst... Så jeg gik på værksted igen og fik at vide at det måtte jeg tage op med forhandleren, det gjorde jeg så og fik at vide at jeg kunne sende den til dem, så skulle de nok låse den op, eller jeg kunne gå ned til en unlocker..!? Ja, for det er jo meget billigere at sende den end selv at gå ned i en butik? Nej, vel..! Så jeg er lidt lettere mulden, men nu vil jeg bare hygge mig lidt resten af aftenen og forsøge at glemme, at det er mandag..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
# 159 Mit sket første gang i starten af 90'erne og udviklede sig senere til at jeg kunne pludselig gå væk både hjemme, til møder eller blot en tur i biografen eller på på cafe, hvor jeg kunne være væk i alt fra et par minutter til 1 time uden ikke altid at være klar over det.
Jeg har flere gange været på hospitalet som følge af det og de skrammer, jeg har fået når jeg er faldet om eller sunket sammen.
Jeg håber at du kan få det bedre med årene eller i det mindste se nogle advarsels tegn, så du kan nå at handle inden der sker dig noget alvorligt.
Håber for dig at du også finder din lille kat igen, så den anden heller ikke skal blive alene ;)
#161 filmz-Bruce 19 år siden
Joinede lige Lagoni med ondt i ryggen idag. Har startet hos ny kunde, har siddet dårligt på en ny stol idag og nu er ryggen smadret, så det er væk fra skærmen lige om lidt.
Så er der dømt 6-7 afsnit Prison Break i kælderen, som forøvrigt har overrasket mig særdeles positivt. For det første er billedet superflot af en TV-serie. Det er et godt persongalleri der er med. "T-Bag" (Robert Knepper, og det gør han!!!!) er helt i top og "John Abruzzi" (Peter Stormare) er lige efter og alle afsnit holder indtil videre høj kvalitet, uden at blive for meget gentagelse.
Jeg skal dog stadig banke syv-otte kanyler med ufortyndet heroin i årerne for at fatte, hvorledes Wentworth Miller kan blive nomineret til en Golden Globe og hvorfor Robert Knepper (hvilket han gør!!!) ikke var nomineret til en birolle.
#162 filmz-lbw 19 år siden
#163 dyg 19 år siden
#164 McPeter 19 år siden
Kommer til at få nogle lange uger indtil d.7.dec. hvor vi har deadline til første endelig udkast... I næste uge skal skrive 30 nye siders tekst og vi er to mand... det er sgu ret meget... Men inden dag skal vi lige have færdiggjort denne uges milestones og vi mangler stadig en god portion. Suk... :-(
#165 mini_jette 19 år siden
Og jeg her har jeg givet i dyre domme for at få en telefon der IKKE var låst... Så jeg gik på værksted igen og fik at vide at det måtte jeg tage op med forhandleren, det gjorde jeg så og fik at vide at jeg kunne sende den til dem, så skulle de nok låse den op, eller jeg kunne gå ned til en unlocker..!? Ja, for det er jo meget billigere at sende den end selv at gå ned i en butik? Nej, vel..!
Så jeg er lidt lettere mulden, men nu vil jeg bare hygge mig lidt resten af aftenen og forsøge at glemme, at det er mandag..!
#166 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Jeg har flere gange været på hospitalet som følge af det og de skrammer, jeg har fået når jeg er faldet om eller sunket sammen.
Jeg håber at du kan få det bedre med årene eller i det mindste se nogle advarsels tegn, så du kan nå at handle inden der sker dig noget alvorligt.
Håber for dig at du også finder din lille kat igen, så den anden heller ikke skal blive alene ;)
God bedring igen og Held og Lykke herfra !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#167 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Håber du kan blive frisk nok til når din datter kommer på besøg igen !
God bedring og Held og Lykke også til dig !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#168 lagoni 19 år siden
Jeg er i øjeblikket ved at tabe til i NayZe i Minestrygerflag. Han snyder.
#169 dyg 19 år siden
#170 aknot 19 år siden
Ja ja meeen du snød :)
Sidder selv og venter på patch 1.3 til Call of Duty 2 er nede så jeg kan komme igang med at gamble med et par venner.