Gravatar

#171 Martindan 19 år siden

tak for jeres råd ang. min ven og dennes kæreste i den forrige tråd og jeg vil sige ja, jeg har fulgt andre og jeres råd og lader hende slippe igennem mine fingre.

mest for mit venskabs skyld da min ven virkelig har været der for mig her den sidste uge, min første uge som clean, igen henviser jeg til min webblog.
for cryin' out loud......
Gravatar

#172 filmz-jonasgr 19 år siden

Sidder og tjekker alle de indlæg i har skrevet over weekenden. Da jeg har været væk fra internettet i hele weekende er der en masse at læse. Kunne i ikke tage og skrive lidt mindre :D

Ellers en helt kanon weekend for mit vedkommende, har været på et supert kursus, som blandt andet har givet mig en masse selvtillid. Så nu er målet at blive generelsekretær i FN.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#173 filmz-Asta 19 år siden

#166 Det er heldigvis meget sjældent at jeg mærker noget til det, men forrige gang var jeg da inde og få syet nogle sting i min hage ;)

Jeg er kommet hjem med Emma nu, men Apollon har jeg ikke fundet :( ...så jeg har været rundt og sat sedler op, for at efterlyse ham...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#174 McPeter 19 år siden

#173 - håber du finder den... :-)

Er lige blevet færdig med det kapitel jeg havde deadline på idag, så nu skal jeg prøve at fange et par busser der gider køre mig fra ballerup til lyngby på mere end en time, som de plejer... :-(

Glæder mig til at komme hjem og spille videre på Max Payne. Nåede vidst til kapitel 8 igår, stadig del 1... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#175 dyg 19 år siden

@Herskegut (wherever you are)
Hørt fra Systematic?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#176 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 173 Jeg håber virkelig at enten du finder ham, nogen finder ham og bringer ham hjem eller han selv finder hjem igen. Er han øremærket ??? det gør det nemmere, hvis man finder ham ???

X'er fingre for dig !

Jeg selv har lige afsluttet en lang arbejdsdag, men en god film. Filmen jeg så var "The New World" af Terrence Malick, som jeg kun kan give min varmeste anbefaling til dem, som ikke allerede har set den :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#177 filmz-Asta 19 år siden

#174 & #176 Mange tak :) Der er faktisk et par drenge der ringede til mig for et par timer siden, og fortalte at de havde set ham, så min bror smuttede ned og kiggede efter. Og ganske rigtigt, så var det ham!...men de kunne ikke fange ham...det kommer nok :)

#176 Jo, han er øremærket, netop i tilfælde af at sådan noget som dette skulle ske..
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#178 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 177 Ej, hvor er jeg glad på dine vegne, at de nu ved hvor han er :)

Lige nu er jeg på vej ud og hjælpe min mor, som igen virkelig har det dårligt her til aften :-/
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#179 filmz-herskegut 19 år siden

Jeg har ikke hørt noget fra dem nej, de har ikke engang været så venlige at sende et svar tilbage.. lidt pinligt at en sådan virksomhed ikke formår at vende tilbage.
Ellers har jeg haft kontakt med CCI, men de har først mulighed for ansættelse til foråret, så de er ikke aktuelle lige p.t
Nu snakkede jeg lige med et af min nuværende elevplads's partnergrupper, nogen der hedder Infocare, hvor jeg skal arbejde som kørende Unixtekniker.
Dem tager jeg så er personlig snak med i den nærmeste fremtid.
Men det er vist en hurtig update på hvordan job situationen ser ud lige for tiden. :) Og tak for hjælpen til Davenport :-) det var sgu kanon du ville hjælpe.

Hvad med dig ? har du hørt noget fra Systematic endnu?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#180 McPeter 19 år siden

Jeg fik forresten også lige afslag på at skulle til 2. samtale på et job jeg havde været til samtale på i sidste uge... bummer... :-(

Har ikke fået spillet Max Payne alligevel, men brugt aftenen på at ordne en masse småting jeg havde og vupti - så gik den aften også. Skal til surprise fest hos en af mine bedste veninder på lørdag, så har bl.a. brugt tid på at finde to billeder af mig selv som hun får i gave - vi ses alt for sjældent og så kan hun jo kigge på dem engang imellem istedet. :-)

#177 - godt du har fundet katten. Håber I fanger den :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: