Lige kommet tilbage fra kiropraktor, 410 kr fattigere. Bortset fra prisen, så har det potentiale. Nu vil jeg forsøge at læse historie og lidt om lingkvistik kategorisering...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Er lige kommet på nettet igen (Tak HelmerJ), og har været fraværende på arbejdet hele ugen pga. en blanding af stress, mavepine og ondt i ryggen. Nu tager jeg på job i morgen igen, da jeg bare SKAL have skrevet 2 resulutioner for et par pensionsansøgere. Jeg er ikke meget for det, da jeg ved der venter mig en stak arbejde, som jeg har svært ved at overskue. Så hvis der er nogen der har mailet mig i løbet af ugen, så ved i hvorfor jeg ikke har svaret tilbage.
Ellers har jeg vasket tøj hele dagen, hvilket er irriterende, da vores tørretumbler piver. (Dog ikke den dag der var en teknikker ude og se på det. Damn you, ELgiganten!)
Jeg orker næsten ikke at lave aftensmad, men det skal jo til..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige kommet hjem ude fra min bror, hvor jeg brugte 1 1/2 time på at lede efter min kat....fandt en kat, men ikke min....er totalt depri, og har lyst til at tude... :(
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#195 - æv. nu troede jeg lige du havde nogenlunde styr på den og alt var godt igen. :-(
Sidder stadig ude på min skole og skriver på livet løs - det er vildt spændende, men stadig en anelse træls at der nok går noget tid før jeg kan smutte herfra... og at det så tager 1+ time at komme hjem... og at der er endnu en dag imorgen... :-/
Takker. Jeg fik et par af mine venner til at komme med input på den, så den er blevet afsendt nu. Men hvis det ikke lykkedes at få job i denne omgang, så vil jeg helt sikkert spørge om hjælp :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#191 cyberzed 19 år siden
#192 lagoni 19 år siden
#193 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#194 davenport 19 år siden
Nu tager jeg på job i morgen igen, da jeg bare SKAL have skrevet 2 resulutioner for et par pensionsansøgere. Jeg er ikke meget for det, da jeg ved der venter mig en stak arbejde, som jeg har svært ved at overskue.
Så hvis der er nogen der har mailet mig i løbet af ugen, så ved i hvorfor jeg ikke har svaret tilbage.
Ellers har jeg vasket tøj hele dagen, hvilket er irriterende, da vores tørretumbler piver. (Dog ikke den dag der var en teknikker ude og se på det. Damn you, ELgiganten!)
Jeg orker næsten ikke at lave aftensmad, men det skal jo til..
#195 filmz-Asta 19 år siden
#196 McPeter 19 år siden
Sidder stadig ude på min skole og skriver på livet løs - det er vildt spændende, men stadig en anelse træls at der nok går noget tid før jeg kan smutte herfra... og at det så tager 1+ time at komme hjem... og at der er endnu en dag imorgen... :-/
#197 filmz-Asta 19 år siden
#198 dyg 19 år siden
Lige pt. sidder jeg og skriver ansøgning, hurra hvor jeg elsker det. Heldigvis har jeg lidt inspiration fra Kadann :)
#199 davenport 19 år siden
#200 dyg 19 år siden