#200 Hvis du vil have noget mere inspiration, kan jeg godt sende dig en kopi af min :)
Ellers sidder jeg med smerter i mine arme, kan ikke engang løfte mit kaffekrus uden det gør ondt. Nu tænker du jo nok, "hva har han nu lavet.." Jo sagen er at jeg blev lokket med til "pump" til dem der ikke ved det, handler det om at løft en vægtstang med vægte på, op/ned hurtigt/langsomt i en time.. dette var i onsdags, igår gjorde det middelondt over det hele, idag.. ja jeg kan ikke engang løfte armene over hovedet, uden jeg skal bide smerten i mig.. Der skulle vel ikke være nogen derude, som har en idé til, hvordan man hurtigst mulig kan komme sig over sådan noget ? Jeg har nemlig en julefrokost i morgen, og kunne egentlig godt tænke mig at kunne holde til at løfte ølen fra bordet :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Nu står der menstruationssmerter og gigt, jeg tror mere at det er mine muskler der er blevet overanstrengt, og måske skal slappe af.. men jeg er jo ikke læge :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Der kører en tv-reklame med noget creme der er godt for musklerne, når de er ømme. Troede det var voltaren, men det hedder noget lign. Fås på apoteket i håndkøb.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#205 Formålet... så vidt jeg har forstået er det for at opbygge en muskelmasse, og samtigig træne sig i at kunne udholde belastning længere. De vægte jeg brugte, vejede såmænd ikke mere end 10kg, men efter at have løftet dem op og ned i en time, plus armbøjninger, så var jeg ligesom færdig :)
Jeg ved faktisk ikke meget om det, andet end at en veninde havde lokket mig med derind..
#201 davenport 19 år siden
#202 filmz-herskegut 19 år siden
Hvis du vil have noget mere inspiration, kan jeg godt sende dig en kopi af min :)
Ellers sidder jeg med smerter i mine arme, kan ikke engang løfte mit kaffekrus uden det gør ondt.
Nu tænker du jo nok, "hva har han nu lavet.." Jo sagen er at jeg blev lokket med til "pump" til dem der ikke ved det, handler det om at løft en vægtstang med vægte på, op/ned hurtigt/langsomt i en time.. dette var i onsdags, igår gjorde det middelondt over det hele, idag.. ja jeg kan ikke engang løfte armene over hovedet, uden jeg skal bide smerten i mig..
Der skulle vel ikke være nogen derude, som har en idé til, hvordan man hurtigst mulig kan komme sig over sådan noget ?
Jeg har nemlig en julefrokost i morgen, og kunne egentlig godt tænke mig at kunne holde til at løfte ølen fra bordet :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#203 davenport 19 år siden
Amputation?
- Men det giver nok problemer i toiletsituationer efterfølgende..
Ellers:
http://www.netdoktor.dk/medicin/fakta/voltaren.htm
#204 filmz-herskegut 19 år siden
#205 cyberzed 19 år siden
#206 davenport 19 år siden
Troede det var voltaren, men det hedder noget lign. Fås på apoteket i håndkøb.
#207 filmz-herskegut 19 år siden
Formålet... så vidt jeg har forstået er det for at opbygge en muskelmasse, og samtigig træne sig i at kunne udholde belastning længere.
De vægte jeg brugte, vejede såmænd ikke mere end 10kg, men efter at have løftet dem op og ned i en time, plus armbøjninger, så var jeg ligesom færdig :)
Jeg ved faktisk ikke meget om det, andet end at en veninde havde lokket mig med derind..
#208 filmz-herskegut 19 år siden
Ok, jeg må lige omkring et apotek på vej hjemad :)
#209 cyberzed 19 år siden
#210 dyg 19 år siden
Så jeg må bestille ved dvdoo eller Axel i stedet.