Lige kommet hjem fra Blues Festival, damm det var godt der var lidt blandet, men er du gal der var en god saxofonist, kæft han ku spille.
Der var desværre også en masse guitar larm, der, hvor det bare er støj konkurrence, men det var da et par gode band imellem, så alt i alt jeg jeg godt tilfreds.
nu skal jeg lige se lidt tv, og så ellers bare i seng.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og venter på at blive hentet, skal til påskefrokost med familien... Og så har jeg fået set Carnivale færdig her til morgen...æv, hvor er det surt der ikke er flere afsnit!!! Så nu kan jeg bare få lov at fordøje serien, og prøve at finde ud af om jeg virkelig synes slutningen er så irriterende som jeg synes lige nu..! -Sidder lidt med samme følelse som da jeg havde set Braveheart første gang...egentligt en god nok film, men med en slutning der gør at jeg ikke kan fordrage den nu..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Sidder i Narita lufthavn og venter på et fly hjem. De tager kun 500 yen (godt 25 kr) for at bruge wireless internet i en dag. Jeg kan ikke huske, hvor meget det er i Kastrup, men jeg har aldrig brugt deres net. Sidst jeg var med et større SAS fly fra Tokyo havde de også wireless til en rimelig pris for en enkelt flyvetur, men selvfølgelig var deres system brudt sammen. Til gengæld er der som regel nok benplads på SAS fly sammenlignet med JAL.
#131 elwood 18 år siden
Der var desværre også en masse guitar larm, der, hvor det bare er støj konkurrence, men det var da et par gode band imellem, så alt i alt jeg jeg godt tilfreds.
nu skal jeg lige se lidt tv, og så ellers bare i seng.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#132 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#133 mini_jette 18 år siden
Og så har jeg fået set Carnivale færdig her til morgen...æv, hvor er det surt der ikke er flere afsnit!!! Så nu kan jeg bare få lov at fordøje serien, og prøve at finde ud af om jeg virkelig synes slutningen er så irriterende som jeg synes lige nu..! -Sidder lidt med samme følelse som da jeg havde set Braveheart første gang...egentligt en god nok film, men med en slutning der gør at jeg ikke kan fordrage den nu..!
#134 dyg 18 år siden
#135 Corgan 18 år siden
Er lige kommet hjem efter 2 timers opslidende fodbold i Fælledparken. Sæsonens første.
#136 mr gaijin 18 år siden
#137 wiseguy 18 år siden
#138 davenport 18 år siden
#139 cyberzed 18 år siden
#140 davenport 18 år siden