Gravatar

#141 dyg 18 år siden

#139 - MLB er da gået i gang, stop your whining.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#142 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Skriver ønskeseddel og spiser morgenmad :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#143 tiny 18 år siden

Holder øje med om de irriterende buschauffører strejker igen. Så jeg må tage tidligt hjem fra arbejde og dermed tage af min hårdt oparbejdede flex....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#144 dyg 18 år siden

Jeg sidder her og er godt sur på Stofa.

TV2Sport starter godt ved at vise Liverpool vs PSV i aften, og folk på TDCs kabelnet (her i Århus da) fik TV2Sport med det samme. Men tror i selv at vi Stofa-folk har fået den? Nej nej. Viasat Sport er blevet fjernet, og så kører der bare en tekst henover skærmen, hvor der står "Viasat Sport 1 lukket d.11/4-07. Hilsen Stofa"... RØVHULLER.
Gravatar

#145 Scherlund 18 år siden

Sidder og bliver lidt små deprimeret. Har lige fået en ekstraopkrævning på 4271,60kr. for el. Synes det virker af rimlig meget. Var godt klar over at jeg nok skulle af med lidt ekstra men slet ikke så meget.
Var der ikke noget med at man kan låne en energimåler hos nogen på et tidspunkt?

Hmmm TV2 Sport. Må lige kigge om den er kommet på her i Odense. Kunne være fedt at se kampen i aften.
Gravatar

#146 dyg 18 år siden

Det er simpelthen Antenneforeningen Århus, der har valgt, at kanalen ikke skal vises fra dags dato. Gamle bonderøve :(
Gravatar

#147 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Jubiii endelig fri efter endnu en laaaaaaang dag på arbejde :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#148 gi-jones 18 år siden

#145: Du kan også bare købe en i Harald Nyborg. De er ikke så dyre.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#149 Scherlund 18 år siden

#146 Det er da en katastrofe. Jeg kan tage den og glæder mig til kampen i aften.

#148 Har lige kigget deres katalog igennem. Kan ikke lige finde en. Men jeg prøver at køre forbi i morgen. Skal alligevel den vej i morgen. Tak for heads up.
Gravatar

#150 dyg 18 år siden

Vi er i den situtation, at det først er i dag onsdag, at TV2 har fået konkurrencestyrelsens tilladelse til at gå i luften. Samme dag vælger man så at lukke Viassatsport uden at vi har været invloveret. Vi har sammen med andre store antenneforeninger forhandlet med TV2 Sport om betingelserne for at tage kanalen ind. Det er jo en dyr kanal, der koster kr. 25,00 per måned, hvis vi "bare" tager den ind. Det kan vi ikke bare påføre alle de medlemmer, der ikke er interesseret i sport. Når disse forhandlinger er afsluttet, vil vi orientere herom på vor hjemmeside.

Skriv ny kommentar: