Gravatar

#211 nakalay 20 år siden

#209 Kommentarsporet, ikke sandt? :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#212 elwood 20 år siden

#211 yep hehe kommentarsporet minor mistake
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#213 filmz-Asta 20 år siden

Er lige kommet hjem fra byen....blev logget med på Tex....og blev lagt an på af en 18-årig (max) tøs.....listen over steder jeg ikke skal ind igen...
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#214 filmz-herskegut 20 år siden

Tex siger du... det skal jeg da lige skrive bag øret.

;) heheh.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#215 nakalay 20 år siden

#213 Det lyder da ellers fornøjeligt. Lidt homoseksuelt at du ikke udnyttede hende, Asta, men hun var måske kraftig eller noget?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#216 lasse78 20 år siden

Har lige indspillet noget spade og kunne ikke rigtigt forstår hvorfor at min koncentration var lidt ude og skide. Og så var det at jeg kiggede på klokken HOT DAMN, det er jo tid til at nørde lidt Alien Quadrilogy :) inden at brikkerne klapper helt i.
213# Var du på tex sidste weekend, for da sang en af mine kammerater i bandet 7Thorns.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#217 filmz-Asta 20 år siden

#215 Var det homoseksuelt at jeg IKKE udnyttede hende? *G*
Nej, der var vist ikke noget i vejen med hende, men havde jeg været til kvinder så ville hun nok gå under betegnelsen "kuvøse-guf" ;) ....hun var nok også lidt for meget pop-tøs for min smag....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#218 filmz-Asta 20 år siden

#216 Normalt er Tex ikke et sted jeg kommer, så det kan du godt bilde mig ind :)
Gravatar

#219 bobber 20 år siden

Er træt..

Var til klubfest i går, hvorefter vi var nogle stykker der gik i byen. Det blev lidt sent, så jeg crashede ved en kammerat og kom i seng omkring kl. 5.40. Og så var der et tumpet nedrivningsfirma der havde besluttet sig for at rive nabobygningen ned kl 7. PÅ EN SØNDAG MORGEN?! Det er jo vanvittigt.

Er lige kommet hjem efter at have været ude i klubhuset for at rydde de sidste ting op efter festen - festudvalgsarbejde i en nøddeskal - og nu kan jeg ikke helt finde ud af om jeg skal tage en times morfar eller prøve at holde mig vågen.
Don't Panic
Gravatar

#220 lasse78 20 år siden

#218 er der stadig gratis øl mellem 01 og 02. Var et rimelig hit sidst jeg var der hehe.
http://lasseelkjaer.dk/

Skriv ny kommentar: