Har lige indspillet noget spade og kunne ikke rigtigt forstår hvorfor at min koncentration var lidt ude og skide. Og så var det at jeg kiggede på klokken HOT DAMN, det er jo tid til at nørde lidt Alien Quadrilogy :) inden at brikkerne klapper helt i. 213# Var du på tex sidste weekend, for da sang en af mine kammerater i bandet 7Thorns.
#215 Var det homoseksuelt at jeg IKKE udnyttede hende? *G* Nej, der var vist ikke noget i vejen med hende, men havde jeg været til kvinder så ville hun nok gå under betegnelsen "kuvøse-guf" ;) ....hun var nok også lidt for meget pop-tøs for min smag....
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Var til klubfest i går, hvorefter vi var nogle stykker der gik i byen. Det blev lidt sent, så jeg crashede ved en kammerat og kom i seng omkring kl. 5.40. Og så var der et tumpet nedrivningsfirma der havde besluttet sig for at rive nabobygningen ned kl 7. PÅ EN SØNDAG MORGEN?! Det er jo vanvittigt.
Er lige kommet hjem efter at have været ude i klubhuset for at rydde de sidste ting op efter festen - festudvalgsarbejde i en nøddeskal - og nu kan jeg ikke helt finde ud af om jeg skal tage en times morfar eller prøve at holde mig vågen.
#211 nakalay 20 år siden
#212 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#213 filmz-Asta 20 år siden
#214 filmz-herskegut 20 år siden
Tex siger du... det skal jeg da lige skrive bag øret.
;) heheh.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#215 nakalay 20 år siden
#216 lasse78 20 år siden
213# Var du på tex sidste weekend, for da sang en af mine kammerater i bandet 7Thorns.
#217 filmz-Asta 20 år siden
Nej, der var vist ikke noget i vejen med hende, men havde jeg været til kvinder så ville hun nok gå under betegnelsen "kuvøse-guf" ;) ....hun var nok også lidt for meget pop-tøs for min smag....
#218 filmz-Asta 20 år siden
#219 bobber 20 år siden
Var til klubfest i går, hvorefter vi var nogle stykker der gik i byen. Det blev lidt sent, så jeg crashede ved en kammerat og kom i seng omkring kl. 5.40. Og så var der et tumpet nedrivningsfirma der havde besluttet sig for at rive nabobygningen ned kl 7. PÅ EN SØNDAG MORGEN?! Det er jo vanvittigt.
Er lige kommet hjem efter at have været ude i klubhuset for at rydde de sidste ting op efter festen - festudvalgsarbejde i en nøddeskal - og nu kan jeg ikke helt finde ud af om jeg skal tage en times morfar eller prøve at holde mig vågen.
#220 lasse78 20 år siden