Sidder og ømmer mig - har danset hip hop som en gal. Og så på en søndag... Så den står på Almost Famous, som jeg aldrig har fået set. Jeg optog den fra TV 3 igår. Desværre er billedet beskåret. Det burde være forbudt!!!
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg er egentlig ved at se Changing Lanes, men lige så sjov Affleck kan være i komedier, lige så uinteressant kan han være i seriøse film. Er på besøg hos familien, så overvejer diskret at låne et par dvd'er af min far i stedet.
Han har forresten lige købt den tyske udgave af The Machinist, den har da en ganske lækker indpakning.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#227. For det første er der ikke noget, der er mere homoseksuelt end noget andet. Og for det andet, NEJ, der er slet ingen forkerte måder at være homoseksuel på! For et par år siden dansede jeg hip hop i røde hotpants til en revy på mit studie. Det skulle gerne få dit indtryk af hip hop ud af dit lille hoved ;)
Jeg har gået til gymnastik hele livet, hvor det gælder om at have ret ryg, brystet frem, hovedet oppe, strakte arme og jeg kan blive ved. Det er så befriende, at hænge med skuldrene og bare generelt være lidt sjusket. Og så har vi det ret sjovt. Jeg er faktisk en af de yngste på holdet. Vi træner til DM.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#229 Tror at det skal forståes på den måde, at Nakalay lytter til "Opeth", hvilket vist nok er noget metal/rock af en slags :) du nævner hip-hop.. og ja, så har vi balladen ;)
Jeg er personligt ligeglad hvad folk lytter til, bare jeg ikke skal lytte til RnB, eller country musik.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#221 filmz-Asta 20 år siden
#222 tiny 20 år siden
#223 nakalay 20 år siden
#224 tiny 20 år siden
#225 weebs 20 år siden
#226 lagoni 20 år siden
Han har forresten lige købt den tyske udgave af The Machinist, den har da en ganske lækker indpakning.
#227 nakalay 20 år siden
Det er en forfærdelig kultur, uanset hvordan du kigger på det.
#228 davenport 20 år siden
#229 tiny 20 år siden
Jeg har gået til gymnastik hele livet, hvor det gælder om at have ret ryg, brystet frem, hovedet oppe, strakte arme og jeg kan blive ved. Det er så befriende, at hænge med skuldrene og bare generelt være lidt sjusket. Og så har vi det ret sjovt. Jeg er faktisk en af de yngste på holdet. Vi træner til DM.
#230 filmz-herskegut 20 år siden
Tror at det skal forståes på den måde, at Nakalay lytter til "Opeth", hvilket vist nok er noget metal/rock af en slags :) du nævner hip-hop.. og ja, så har vi balladen ;)
Jeg er personligt ligeglad hvad folk lytter til, bare jeg ikke skal lytte til RnB, eller country musik.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.