Jeg er godt nok lidt svimmel i dag. Fik kigget lidt på HelmerJs absinthe igår, og det kan godt mærkes i styrhuset.. Man bliver pænt stiv, når man blander godt op med guldøl! Så jeg måtte lige tale i den store telefon, før jeg tumlede op i seng (som i dagens anledning drejede rundt..)
Nu skal computeren formateres, gå den kan blive stabil igen.
Overvejer at reparere hovedet med de juletuborg, der ligger og smiler oppe i køleskabet ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Starter morgenen op med den smukkeste musik; sidder og nyder Opeths geniale My Arms, Your Hearse. Har derudover noget Dream Theater, At the Gates, Megadeth, Dark Tranquillity, Emperor, In Flames og selvfølgelig Opeths andre album i sigte. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Jeg vågnede op til en ganske forfærdelig oplevelse. Jeg havde sangen "Så længe det swinger" med Arvid på hjernen fra jeg slog øjnene op. Jeg ved ikke hvorfor. Det er frygteligt, for den bliver bare ved med at køre om og om igen. Jeg bliver snart sindsyg!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#146, ja jeg har også en smølfehits jeg gerne smide i puljen. #147, brug min "erase-all"-sang. Det er "Kokomo" med Beachboys. Nyn den i 5 minutter og du vil ikke kunne huske hvad du selv hedder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#148 LOL (Kokomo) Sidder fuldstændig bombet på arbejde og søpper cola - har ikke lukket et øje i nat, min 1-årige søn har været syg og har holdt mig vågen stort set hele natten. Han har fået et hoste anfald med ca 10-15 min. mellemrum, så ryger sutten og han bliver helt rundt på gulvet = skrig og skål og daddy to the rescue :( Trænger til weekend...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#141 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#142 davenport 20 år siden
Jeg er godt nok lidt svimmel i dag. Fik kigget lidt på HelmerJs absinthe igår, og det kan godt mærkes i styrhuset..
Man bliver pænt stiv, når man blander godt op med guldøl!
Så jeg måtte lige tale i den store telefon, før jeg tumlede op i seng (som i dagens anledning drejede rundt..)
Nu skal computeren formateres, gå den kan blive stabil igen.
Overvejer at reparere hovedet med de juletuborg, der ligger og smiler oppe i køleskabet ;)
#143 DarkLight 20 år siden
Opdaterer mine TadaList'er hhv. ønsker og CD-wishlist.
Nu smider jeg DMC3 på og fordriver tiden 1 time før jeg skal med en bus til Sundby og spise julefrokost-rester fra i går.
#144 nakalay 20 år siden
Har derudover noget Dream Theater, At the Gates, Megadeth, Dark Tranquillity, Emperor, In Flames og selvfølgelig Opeths andre album i sigte. :)
#145 DarkLight 20 år siden
#146 Corgan 20 år siden
#145:
Jeg vil gerne donere et par cd'er så. De går jo til et godt formål. ;-)
Jeg kan bl.a. byde på en YabadabaDance cd.... og én med Ace of Base.
#147 davenport 20 år siden
Jeg havde sangen "Så længe det swinger" med Arvid på hjernen fra jeg slog øjnene op. Jeg ved ikke hvorfor. Det er frygteligt, for den bliver bare ved med at køre om og om igen. Jeg bliver snart sindsyg!
#148 DarkLight 20 år siden
#147, brug min "erase-all"-sang. Det er "Kokomo" med Beachboys. Nyn den i 5 minutter og du vil ikke kunne huske hvad du selv hedder.
#149 wiseguy 20 år siden
Sidder fuldstændig bombet på arbejde og søpper cola - har ikke lukket et øje i nat, min 1-årige søn har været syg og har holdt mig vågen stort set hele natten. Han har fået et hoste anfald med ca 10-15 min. mellemrum, så ryger sutten og han bliver helt rundt på gulvet = skrig og skål og daddy to the rescue :(
Trænger til weekend...
#150 tiny 20 år siden