Gravatar

#91 nakalay 20 år siden

#89 Din mening er ugyldig, skaldede gnavpotte.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#92 läkerol 20 år siden

Hvis du kalder Pearl jam og rammstein for pop, så har du ikke ligefrem vundet point i min bog..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#93 nakalay 20 år siden

#92 Æv, jeg higer ellers sådan efter små pigers respekt...
Jeg har ikke sagt, at de omtalte bands ikke har lavet noget udmærket musik - det er bare pop/rock.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#94 wiseguy 20 år siden

Hvem fa'en er Opeths? Oprah's søster? Pearl Jam og Ramstein kender man da i det mindste ;o)

Men ellers sidder jeg og restituerer mig oven på en gusten cykeltur i snevejr og modvind her til morgen. Så er det lækkert at en kollega har linet en bedre morgenbuffet op i anledning af hendes fødselsdag.

Mand!!! hvor er jeg i fredagshumør!!! effektiviteten bliver ekstrem lav i dag.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#95 läkerol 20 år siden

93# tja hver sin mening..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#96 DarkLight 20 år siden

Det er et band, som Nakalay åbenbart får salgsprocenter af. Eller er i familie med. Det er de eneste troværdige forklaringer. Det lyder som en busfuld kampklare katte der drøner ind i en porcelænsbutik.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#97 läkerol 20 år siden

HAHA!!! :D
Gravatar

#98 filmz-herskegut 20 år siden

Hahah :D
Tror du har en pointe der, har aldrig hørt nogen promovere et "band" på den måde..
Well, bare jeg slipper for at lytte til dem, og se på Oprah, så er min weekend sikret.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#99 tiny 20 år siden

Jeg sidder pakket godt ind i fleece, tæppe og sjal. Der er sket noget med fyret, så der er ingen varme og varmt vand :( Brrr - håber ikke, det varer hele weekenden. Så står den i hvert fald på dyne og gode film...
Havde den mærkeligste oplevelse i går. Jeg var til Hip Hop og på et af de andre hold var der en mand, der fuldkommen lignede en tredje Crane-bror fra Frasier. Det var mest Niles (David Hyde Pierce) han lignede. Han havde den samme holdning og ansigtsmimikken var helt som Niles. Meget morsomt faktisk...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#100 dyg 20 år siden

Synes også Nakalay's promovering er for meget, men det ændrer ikke på det faktum, at Opeth har utrolig meget succes for tiden. Hvis man ikke er til metal og/eller growl, så vil man nok ikke kunne lide det.

Det er meget let at kritisere musik som man ikke forstår, jeg grinede også af hård metal og growl-vokaler før jeg begyndte at lytte mere intenst til det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: