#100 Jeg tror jeg ved hvordan han har det med det, jeg er virkelig stor fan af nogle få artister inden for trance genren.. men tror heller ikke at der er mange herinde som kender f.eks Marcell Woods.. som jeg synes er noget af det største der findes.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Jeg sidder pt. bekymret og følger med i vejrmeldingerne her på siden. Nogen kunne tyde på, at sneen er på vej mod København, og det skal fandme nok passe, at det er allerværst når jeg skal cykle hjem.
#101 - Korrekt, jeg kender ham ikke, men jeg hader så også trance :) For mig er det som en busfuld kampklare katte der drøner ind i en porcelænsbutik igen og igen og igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jep, de har haft et enkelt album som virkelig har råsolgt, men nu stoppede de jo ikke med at spille efter "Ten" og de efterfølgende albums har ikke just været Voice-TV materiale, da de har været meget eksperimenterende og til tider ret skæve.
#94 Det staves Opeth. Og de kan ikke gode, fordi du ikke kender dem?
#96 Måske skal du lade være med at dømme et band i en genre, du ikke aner noget som helst om. De har ganske sikkert mere musisk talent end nogle af de bands/sangere, du render og hører.
#102 Meningen med growling? Måske den samme som med sang?
#107 Ifølge Wikipedia har mange af deres album da ligget glimrende på hitlisten.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#109 Det er så fordi du er utroligt forudindtaget og snæversindet. Objektivt set er growling lige så lidt larm, som sang er det; du aner slet ikke, hvad du snakker om.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#101 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg tror jeg ved hvordan han har det med det, jeg er virkelig stor fan af nogle få artister inden for trance genren.. men tror heller ikke at der er mange herinde som kender f.eks Marcell Woods.. som jeg synes er noget af det største der findes.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#102 cyberzed 20 år siden
#100 Må nok sige jeg aldrig nogensinde har forstået meningen med growl.
#103 lagoni 20 år siden
#104 myggen 20 år siden
#105 davenport 20 år siden
ROFL!
Jeg skreg af grin ud over hele kontoret, så alle gloede. :D
#106 dyg 20 år siden
#107 filmz-Kadann 20 år siden
Jep, de har haft et enkelt album som virkelig har råsolgt, men nu stoppede de jo ikke med at spille efter "Ten" og de efterfølgende albums har ikke just været Voice-TV materiale, da de har været meget eksperimenterende og til tider ret skæve.
#108 nakalay 20 år siden
#96 Måske skal du lade være med at dømme et band i en genre, du ikke aner noget som helst om. De har ganske sikkert mere musisk talent end nogle af de bands/sangere, du render og hører.
#102 Meningen med growling? Måske den samme som med sang?
#107 Ifølge Wikipedia har mange af deres album da ligget glimrende på hitlisten.
#109 cyberzed 20 år siden
#110 nakalay 20 år siden