Gravatar

#121 nakalay 20 år siden

#119 Ja okay, musiksmag kommer jo i alle slags variationer. Jeg er personligt helt fjollet med både det hårde og det bløde i Opeths værker. Men det er folk måske klar over efterhånden - I get the point, skal nok skrue ned for lovprisningen.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#122 lagoni 20 år siden

Jeg er ved at tørre efter at ha' cyklet hjem i snevejr. Det er flot, men vådt. Nu kan jeg se frem til et par dages essay-skrivning, skulle gerne kunne aflevere 8-10 sider på fredag. Wee...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#123 Scherlund 20 år siden

Sidder og kommer i julestemning. Sne, julemusik, Julefrokost i aften og fik lige en pakkekalender ind af døren i går. Det bliver næsten ikke bedre.

Glæder mig dog ikke til at jeg skal ud og cykle.

#122 Bare for at nævne det igen. Hvor er jeg glad for at jeg ikke læser engelsk. Nej, så hellere fylde 12 sider om økonomisk stabilitet. Se det er noget man kan lide eller...
Gravatar

#124 elwood 20 år siden

Går og rydder op mens jeg høre Band Of Brothers Soundtrack, skal i biffen i aften og se Harry Potter

Suite One på B.O.B soundtracket er satme godt komponeret.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#125 Martindan 20 år siden

sidder og stener og har en lidt nedern weekend... eneste plus - men hvilket et - er en check på 11 stærke der er kommet ind ad døren i dag.
for cryin' out loud......
Gravatar

#126 NightHawk 20 år siden

Skal se om Brøndby kan rejse sig mod OB om 15 min. og forhåbentlig bare spille en lille smule bedre end mod Lokomotiv Moskva. Er sgu stadig i chock, efter ondsdagens højst mystiske 4-2 nederlag. Har kun oplevet nogen i samme stil når jeg har spillet playstation !
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#127 nakalay 20 år siden

Sidder og hører Danish Metal Awards 2005 på P3. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#128 dyg 20 år siden

Sidder og er stinkende træt af min computer. Den primære disk er crashet (nt-loader er død), og jeg gider ikke lige formatere før jeg får neglet de par ting, jeg ikke har backup af.

Lorteland.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#129 filmz-sanjo 20 år siden

Lige for tiden rydder jeg op, imens jeg hører Dire Straits :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#130 elwood 20 år siden

sidder lige og har set Srg. Bilko, og overvejer om jeg skal knalde National Trasure på eller om jeg skal fyre min U2 Go home dvd koncert på, som jeg aldrig har fået set endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: