#110 Der er ikke noget med snæversind i det, måske har det noget at gøre med at det er larm i mine ører. Du glemmer lige den detalje at vi ikke alle sammen skal synes det samme :D
Jamen, så må vi jo konkludere at et band som Sepultura også er pop, eftersom deres albums også har ligget på top 10 listerne i flere lande, f.eks. tyskland. :)
#108, jeg dømmer ud fra det album jeg har hørt. Mere kan du ikke forlange. Jeg kender måske ikke growl-genren, men du mener vel ikke oprigtigt at man skal kende til genren før man kan værdsætte deres musik?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#111 Rigtigt nok. Ville bare minde dig om, at det kun var din mening.
#112 Jeg siger dig ikke imod. Jeg siger dog heller ikke, at pop behøver at være dårligt.
#113 Growl-genren? Nu er det sådan, at forsangeren i Opeth både magter at brøle og at synge - og de har fx lavet et album kaldet Damnation, der slet ikke indeholder nogen form for growling. Jeg forstår dog godt, at man ikke vil bryde sig om det meste af deres musik, hvis man ikke kan udholde growls. Hvilket album har du i øvrigt hørt? Deres nye?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#116 Jeg er ganske klar over at min mening er min, og jeg har heller ikke i sinde om at tvinge den ned over hovedet af andre. Til gengæld er der ikke noget der er mere irriterende end folk der bare synes det samme som en fordi de ikke selv har holdepunkter, kender et par stykker der altid cykler uden om et svar hvis man spørger dem om noget helt konkret :) pisse irriterende.
Den du anbefaler i #78. Som nævnt på #filmz.dk kan jeg godt lide sammenspillet mellem det "klassiske" og det hårde. Men så snart han begynder at skabe sig, får jeg lynhurtig hovedpine.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#111 cyberzed 20 år siden
#112 filmz-Kadann 20 år siden
Jamen, så må vi jo konkludere at et band som Sepultura også er pop, eftersom deres albums også har ligget på top 10 listerne i flere lande, f.eks. tyskland. :)
#113 DarkLight 20 år siden
#114 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#115 myggen 20 år siden
#116 nakalay 20 år siden
#112 Jeg siger dig ikke imod. Jeg siger dog heller ikke, at pop behøver at være dårligt.
#113 Growl-genren? Nu er det sådan, at forsangeren i Opeth både magter at brøle og at synge - og de har fx lavet et album kaldet Damnation, der slet ikke indeholder nogen form for growling. Jeg forstår dog godt, at man ikke vil bryde sig om det meste af deres musik, hvis man ikke kan udholde growls. Hvilket album har du i øvrigt hørt? Deres nye?
#117 filmz-Kadann 20 år siden
Det tyder ellers på at du bruger det som et skældsord, i den sammenhæng som du bruger det. :)
#118 cyberzed 20 år siden
#119 DarkLight 20 år siden
Som nævnt på #filmz.dk kan jeg godt lide sammenspillet mellem det "klassiske" og det hårde. Men så snart han begynder at skabe sig, får jeg lynhurtig hovedpine.
#120 nakalay 20 år siden