Han er en fantastisk fortæller. Jeg var engang til et arrangement i Øst for Paradis. Først var der der Kundskabens Træ på det store lærred, som jo er en oplevelse i sig selv. Bagefter fortalte han om sig selv og personerne i filmen og deres videre liv. Det kan varmt anbefales, at få fat på ham. Måske skulle vi prøve til vores Filmz arrangement? Han er jo i gang med en fortsættelse...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Det lyder næsten som det samme foredrag??? Han har sikkert turneret landet rundt med det. Det lyder ikke dårligt at få ham til et Filmz arrangement. Efter hvad jeg husker er han skide flink og interessant at høre på.
Sidder lige og mugger over, at CD-WOW ikke kan gennemføre min transaktion, fordi lønnen først ankommer i morgen.. (Jeg vil ha Titanic) Nå, jeg må vel bare vente.. Og fordrive tiden med bosniske kvinder, som slet ikke er så sjovt, som det kunne misforstås som!!
Gab! - Og til cowboy-sølvbryllup i aften :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er just kommet tilbage efter en fed forlænget weekend i Berlin, UDEN BARN!!
Var inde og se det nye store monument / museum for Holocaust og var i det hele taget ret benovet over at vandre rundt i en by der har så stor historisk betydning...
Efter en tur på en superlækker restaurant, var vi så heldige at finde en biograf uden synkronisering og var inde og se "The exorcism of Emily Rose", hvilket egentlig var en god slutning på en god aften.
Til alle fædre.: En forlænget storby weekend uden børn, er i sandhed en fornøjelse.
#171 tiny 20 år siden
#172 stefsims 20 år siden
Det lyder ikke dårligt at få ham til et Filmz arrangement. Efter hvad jeg husker er han skide flink og interessant at høre på.
#173 läkerol 20 år siden
#174 myggen 20 år siden
#173: Kender kun lige til www.ddoo.dk.
#175 cyberzed 20 år siden
#176 davenport 20 år siden
(Jeg vil ha Titanic)
Nå, jeg må vel bare vente.. Og fordrive tiden med bosniske kvinder, som slet ikke er så sjovt, som det kunne misforstås som!!
Gab! - Og til cowboy-sølvbryllup i aften :/
#177 filmz-Dennis 20 år siden
Var inde og se det nye store monument / museum for Holocaust og var i det hele taget ret benovet over at vandre rundt i en by der har så stor historisk betydning...
Efter en tur på en superlækker restaurant, var vi så heldige at finde en biograf uden synkronisering og var inde og se "The exorcism of Emily Rose", hvilket egentlig var en god slutning på en god aften.
Til alle fædre.: En forlænget storby weekend uden børn, er i sandhed en fornøjelse.
#178 myggen 20 år siden
#179 lagoni 20 år siden
#180 cyberzed 20 år siden