#132 Den er smagt og kan IKKE anbefales, sidst jeg hørte så er han også ved at skaffe Vanilla Coke igen...en af mine bekendte købte det sidste af hans lager.
Sidder i Bratislava, Slovakiet, og "arbejder"... eller dvs. der er absolut ingenting at lave idag, saa sidder og kigger paa nettet efter en baerbar DVD-afspiller der helst skal have batteri i ca.4 timer. Har indtil videre fundet en Philips "et-eller-andet"-725 til omkring 1800kr. Ser meget fornuftig ud umiddelbart. Hvis der er nogen der har nogle gode bud paa alternativer maa I meget gerne skrive.
Og saa har jeg lige faaet mail om at Moviezoo har afsendt min Carnivale S1, saa den venter jeg spaendt paa at komme hjem til... :-)
Den hed forresten PET725, men har ogsaa lige fundet dens storebror PET825 der har 8,5" skaerm (kontra 7") og 6 timers batteri (kontra 4) for ca. 500kr mere...
#131 dyg 19 år siden
#132 filmz-lbw 19 år siden
#130 Blasfemi, Kætter! :p
Edit: fandt lige en cherry variant af Mountain Dew på hjemmesiden. *shivers* Hvorfor er amerikanerne så vilde med cherry softdrinks??
#133 cyberzed 19 år siden
#134 filmz-sparrowed 19 år siden
Indtil videre,
er den landet på lidt over 1000kr hos sterling..
Og 1249kr hos nogle andre.
Det er begge for en tur/retur...
Hvis jeg skal afsted, skal jeg være der i 2dage, og muligvis opleve teaterstykket: Fool For Love med Juliette Lewis.
Har snakket med andre, jeg kender fra Tyskland,
som også skal dertil.
Hvis der er nogen der kender en billigere rejseløsning,
så giv endelig svar.
#135 filmz-lbw 19 år siden
#136 bobber 19 år siden
#137 El vez 19 år siden
#138 McPeter 19 år siden
Og saa har jeg lige faaet mail om at Moviezoo har afsendt min Carnivale S1, saa den venter jeg spaendt paa at komme hjem til... :-)
#139 Bates 19 år siden
Glæd dig til "Carnivàle", fantastisk serie! ;)
#140 McPeter 19 år siden