Men de billige bærbare er jo typisk baseret på CPU'er som ikke er specielt strømvenlige, er tunge og ikke specielt nemme at have med at gøre.
Skal man have noget der ikke fylder alverden, er let og som kan holde på strømmen, skal man jo op i min. 8000 kr. for en let Mac med 13" skærm og skal man have en PC med 12" skærm, så skal man over 10.000 kr. :)
Ellers er man jo henvist til noget Celeron med 15" skærm og en batteritid på 2 timer. :)
Jeg har netop droppet mit abonnement på Illustreret Videnskab, da jeg synes, at bladet efterhånden er begyndt at blive for useriøst og udvandet. Jeg overvejer i stedet at abonnere på New Scientist, der vil sælge mig 51 numre for knap 900 kr., hvilket lyder ekstremt billigt i mine øren. Er der nogen, der har erfaring med New Scientist? Opnår bladet at være mere seriøst og relevant end det, Illustreret Videnskab kan præstere - og er det pengene værd for en person som mig, der især interesserer mig for nyheder inden for fysik?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#143 Har lige droppet mit abbonement på Scientific American. Bladet i sig selv ligner meget Illustreret videnskab, men mere fyldigt indhold. Det jeg ikke kunne lide ved bladet var reklamerne, næsten hver tredje side reklamerer for noget. Og så får man bladet 2 måneder for sent hver gang. Her i august fik jeg bladet fra Juni måned af, og det er lidt irriterende.
Det er bestemt mange nyheder I den der omhandler fysik, specielt kerne fysik har fyldt mange sektioner i de sidste par måneder. De går dybere ind i tingene, end de gør på illvid.
Kan skanne nogen artikler og uploade dem hvis det har interrese, så kan du se om det er noget for dig.
PS. Har nu forsøgt at "cancelle" bladet i mange måneder, det er nærmest umuligt hver uge får jeg 2 breve fra Scientific American, om et nyt tilbud hvis jeg ikke dropper deres blad. Lige nu vil de give mig et helt år, til kun 30 dollars. :)
Fuck så lige at det var tale om New Scientist og ikke Scientific American. Sorry about that, hehe
Ja vi kom til sidste afsnit på dics 2 af Batman TAS
Heart of ice fra Batman TAS, og jeg skal gøre det kort, jeg vil til hver en tid foretrækker Mr. Freeze herfra i forhold til Arnolds Udgave, det her afsnit er satme godt, man får oprindelses historien på Mr. freeze, eller hvertfald showet's version af den, og det fungere perfekt, her har vi en skurk, som man faktisk har medlidenhed med, på grund af hans tragiske skæbne.
Og damm kommentar sporet er hel i top til den her episode, en skam de ikke har kommenteret dem alle sammen, men man kan virkelig høre hvor meget de har brændt for den her serie, og det er sjov at høre om de forskellige små historier, såsom da de fortæller om Mark Hamill, som fik sin debut på den her episode så vidt jeg husker, hvor han lægger stemme til Boyle.
Her fortæller de at han var meget spændt på at værer med på showet, og at han gerne ville spille en af skurkene, og han forslog selv The Joker, men den var castet på det tidspunkt (thanks god den blev recastet hehe) men de sku bare sige til hvis der var nogen de manglede stemmer til, hehe det synes jeg var en meget morsom lille ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder og venter på at kæresten gider at køre på tanken - har trang til KiMs Steensgaard Herregårdsost chips.. Og cola.. Mmm.. Overvejer i øvrigt at se Cable Guy..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
En veninde vil have mig til at ringe til hende via Skype, så vi kan finde ud af hvordan lortet virker, men jeg er bange for jeg falder i søvn inden hun når at svare, så det bliver sgu nok først i morgen...
Godt det snart er weekend...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
#141 filmz-sanjo 19 år siden
#142 filmz-Kadann 19 år siden
Men de billige bærbare er jo typisk baseret på CPU'er som ikke er specielt strømvenlige, er tunge og ikke specielt nemme at have med at gøre.
Skal man have noget der ikke fylder alverden, er let og som kan holde på strømmen, skal man jo op i min. 8000 kr. for en let Mac med 13" skærm og skal man have en PC med 12" skærm, så skal man over 10.000 kr. :)
Ellers er man jo henvist til noget Celeron med 15" skærm og en batteritid på 2 timer. :)
#143 nakalay 19 år siden
Jeg overvejer i stedet at abonnere på New Scientist, der vil sælge mig 51 numre for knap 900 kr., hvilket lyder ekstremt billigt i mine øren. Er der nogen, der har erfaring med New Scientist? Opnår bladet at være mere seriøst og relevant end det, Illustreret Videnskab kan præstere - og er det pengene værd for en person som mig, der især interesserer mig for nyheder inden for fysik?
#144 Guts 19 år siden
Der sker ikke det helt vilde. Vil gerne snart hjem.
#145 filmz-sanjo 19 år siden
Har lige droppet mit abbonement på Scientific American. Bladet i sig selv ligner meget Illustreret videnskab, men mere fyldigt indhold. Det jeg ikke kunne lide ved bladet var reklamerne, næsten hver tredje side reklamerer for noget. Og så får man bladet 2 måneder for sent hver gang. Her i august fik jeg bladet fra Juni måned af, og det er lidt irriterende.
Det er bestemt mange nyheder I den der omhandler fysik, specielt kerne fysik har fyldt mange sektioner i de sidste par måneder. De går dybere ind i tingene, end de gør på illvid.
Kan skanne nogen artikler og uploade dem hvis det har interrese, så kan du se om det er noget for dig.
PS. Har nu forsøgt at "cancelle" bladet i mange måneder, det er nærmest umuligt hver uge får jeg 2 breve fra Scientific American, om et nyt tilbud hvis jeg ikke dropper deres blad. Lige nu vil de give mig et helt år, til kun 30 dollars. :)
Fuck så lige at det var tale om New Scientist og ikke Scientific American. Sorry about that, hehe
#146 elwood 19 år siden
Heart of ice fra Batman TAS, og jeg skal gøre det kort, jeg vil til hver en tid foretrækker Mr. Freeze herfra i forhold til Arnolds Udgave, det her afsnit er satme godt, man får oprindelses historien på Mr. freeze, eller hvertfald showet's version af den, og det fungere perfekt, her har vi en skurk, som man faktisk har medlidenhed med, på grund af hans tragiske skæbne.
Og damm kommentar sporet er hel i top til den her episode, en skam de ikke har kommenteret dem alle sammen, men man kan virkelig høre hvor meget de har brændt for den her serie, og det er sjov at høre om de forskellige små historier, såsom da de fortæller om Mark Hamill, som fik sin debut på den her episode så vidt jeg husker, hvor han lægger stemme til Boyle.
Her fortæller de at han var meget spændt på at værer med på showet, og at han gerne ville spille en af skurkene, og han forslog selv The Joker, men den var castet på det tidspunkt (thanks god den blev recastet hehe) men de sku bare sige til hvis der var nogen de manglede stemmer til, hehe det synes jeg var en meget morsom lille ting.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Tager en pause og hænger ud på filmz.dk :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#148 HonoDelLoce 19 år siden
#149 mini_jette 19 år siden
En veninde vil have mig til at ringe til hende via Skype, så vi kan finde ud af hvordan lortet virker, men jeg er bange for jeg falder i søvn inden hun når at svare, så det bliver sgu nok først i morgen...
Godt det snart er weekend...
#150 Bates 19 år siden
Nu vil jeg smutte hen og se "2046" :)