Jeg er på vej ud af døren (næsten), skal da ned til filmklubben og endelig få set Big Fish. Til aftensmad skal jeg nok ha' lidt hurtig pasta og kalkun, da jeg ikke længe efter jeg er kommet hjem, skal videre i biografen. Jeg bliver jo helt stresset.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#101 - Det er godt nok også på tide. Håber du nyder den i fulde drag. Et dejligt eventyr.
Jeg når nok ikke hjem før supermarkedet er lukket, og jeg glemte at købe tomatpuré i går, så min pastasauce ville blive lidt kedelig hvis jeg lavede den i aften. Det bliver bare til et par skiver rugbrød med lidt stads på. Har trods alt også lige fået boller i karry til frokost.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige blevet færdig med at spise. Menuen var på ris og wok a la Scherlund. Det var faktisk ikke helt ringe hvis jeg skal sige det selv.
Nu kommer så opvasken. ud over det skal der lige tillægges en generel oprydning af boligen. Den gamle har meldt sin ankomst på lørdag og resten af ugen står på massiv druk efter forelæsningerne. Ikke lige den bedste kombination.
lige nu spiller jeg Fahrenheit, kæft det spil er fedt, rart at se adventure genren vende tilbage med sådan en title, skal også ha købt Telltale Games Bone regner jeg med, men lige nu opsluger Fahrenheit alt min tid, er vild med plottet, det med en uskyldig mand som har "begået" et mord, og det at man styre begge sider efterforskerne og så den mistænkte.
Eneste triste nyhed i dag er at jeg har forlagt mit The Longest Journey spil for lang tid siden, og jeg kan ikke fidne det spil i nogle butikker mere hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#101 lagoni 20 år siden
#102 dyg 20 år siden
Jeg når nok ikke hjem før supermarkedet er lukket, og jeg glemte at købe tomatpuré i går, så min pastasauce ville blive lidt kedelig hvis jeg lavede den i aften. Det bliver bare til et par skiver rugbrød med lidt stads på. Har trods alt også lige fået boller i karry til frokost.
#103 filmz-Solevad 20 år siden
#104 filmz-Kadann 20 år siden
http://www.singelringen.com/
Udover det er et lidt sært koncept, så undrer det mig at man ikke har fortalt firmaet at det staves "single", også på dansk.
#105 DarkLight 20 år siden
Købepizza, øl og så meget Scrubs at jeg ikke kan få luft.
#106 Yoda 20 år siden
#107 elwood 20 år siden
jeg ser din købe pizza, og lægger hot dogs + lidt B.O.B til...
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#108 cyberzed 20 år siden
#109 Scherlund 20 år siden
Nu kommer så opvasken. ud over det skal der lige tillægges en generel oprydning af boligen. Den gamle har meldt sin ankomst på lørdag og resten af ugen står på massiv druk efter forelæsningerne. Ikke lige den bedste kombination.
#110 elwood 20 år siden
lige nu spiller jeg Fahrenheit, kæft det spil er fedt, rart at se adventure genren vende tilbage med sådan en title, skal også ha købt Telltale Games Bone regner jeg med, men lige nu opsluger Fahrenheit alt min tid, er vild med plottet, det med en uskyldig mand som har "begået" et mord, og det at man styre begge sider efterforskerne og så den mistænkte.
Eneste triste nyhed i dag er at jeg har forlagt mit The Longest Journey spil for lang tid siden, og jeg kan ikke fidne det spil i nogle butikker mere hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"