David Cage og hans hold har virkelig lavet et godt spil.
Og det fryder mig at folk igen får øjene op for Adventure genren, som altid har været min farvorit, dette spil emner lagt væk af en rigtig god film uden at være det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
danm jeg blev grebet synes bare lige styrningen var lidt svær at finde ud af men fandt ud af den og den var faktisk nem men det var lidt scary i starten synes jeg men et cool spil tog ikke særlig lang tid før jeg fik klaret demoen :D
jeg kan anbefale The Longest Journey, hvis du godt kan li spi som man bliver grebet af og suget ind i. The Longest Journey var det første spil som rigtig påvirkede min sinds tilstand i tagt med karakteren April's udvikling.
Ja styringen i Fahrenheit er lidt anderledes, men man lære den nu ret hurtig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
jeg sidder og programerer på en database editor til et spil jeg har gang i (som i høj grad er et film relateret spil). Imens jeg ser 2. sæson af Chappelle's Show - det er fandme god humor! :D
#118 er du programmør, eller er det bare noget fritidsbeskæftigelse.
jeg har lige lagt spillet fra mig og så at nu var der Seinfeld, og så tjaa tænkte jeg det kunne man jo lige slappe af til, hvem ved måske Newman kigegde forbi, hehe Kramer og så ham er klart mine farvoritter, hele postbud konspirationen er hylemorsom.
Som en lille trivia ting, kan jeg nævne at musikken til Fahrenheit er lavet af Angelo Badalamenti, og hvis det navn ikke siger noget, så kommer en ledetråd her... Damm good Coffe!
#119: Både og, jeg arbejder med et program som skolen har udviklet, som jeg skal vedligeholde. I fritiden arbejder jeg på computer spil, men jeg betragter ikke mig selv som programmør, da jeg er ansat som programmør.
seinfeld er klasse, det er desværre også en af de serier der mangler i min samling :-(
#111 filmz-sanjo 20 år siden
#112 filmz-Kadann 20 år siden
Det lyder da ganske fristende. :)
#113 filmz-NeoDk 20 år siden
her har du nogle billeder
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/926558.asp?...
jeg skal også snart have fat i det :D
nu vil jeg fortælle hvad jeg laver jeg spiser toast :D nam nam
#114 elwood 20 år siden
Fahrenheit
David Cage og hans hold har virkelig lavet et godt spil.
Og det fryder mig at folk igen får øjene op for Adventure genren, som altid har været min farvorit, dette spil emner lagt væk af en rigtig god film uden at være det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 filmz-NeoDk 20 år siden
jeg har lige spillet demoen
danm jeg blev grebet synes bare lige styrningen var lidt svær at finde ud af men fandt ud af den og den var faktisk nem men det var lidt scary i starten synes jeg men et cool spil tog ikke særlig lang tid før jeg fik klaret demoen :D
#116 elwood 20 år siden
jeg kan anbefale The Longest Journey, hvis du godt kan li spi som man bliver grebet af og suget ind i. The Longest Journey var det første spil som rigtig påvirkede min sinds tilstand i tagt med karakteren April's udvikling.
Ja styringen i Fahrenheit er lidt anderledes, men man lære den nu ret hurtig.
#117 Bates 20 år siden
Takker for linket! ;)
#118 thebigzzz 20 år siden
#119 elwood 20 år siden
jeg har lige lagt spillet fra mig og så at nu var der Seinfeld, og så tjaa tænkte jeg det kunne man jo lige slappe af til, hvem ved måske Newman kigegde forbi, hehe Kramer og så ham er klart mine farvoritter, hele postbud konspirationen er hylemorsom.
Som en lille trivia ting, kan jeg nævne at musikken til Fahrenheit er lavet af Angelo Badalamenti, og hvis det navn ikke siger noget, så kommer en ledetråd her... Damm good Coffe!
#120 thebigzzz 20 år siden
Både og, jeg arbejder med et program som skolen har udviklet, som jeg skal vedligeholde. I fritiden arbejder jeg på computer spil, men jeg betragter ikke mig selv som programmør, da jeg er ansat som programmør.
seinfeld er klasse, det er desværre også en af de serier der mangler i min samling :-(