Har desværre ikke oplevet Edwards live, og at han skulle ha' mere udtryk end The Boss lyder for godt til at være sandt. Man går jo og håber på, at Edwards måske gad dukke op til Roskilde Festilvalen...
OK, så har du noget at glæde dig til! De spiller jo jævnligt i Århus - og lidt sjældnere i Kbh. Men ja, Roskilde kunne være fedt.
Jeg har oplevet Edwards 2 gange bare inden for det sidste år her i Århus. Den ene gang var han solo (men udfyldte scenen ligeså godt, som havde han haft et helt band bag sig) og den anden gang var Woven Hand. Har oplevet 16 Horsepower også for ca. 2 år siden. Nøj, det rykkede! Men af en eller anden grund er det mest med Woven Hand han kommer til DK...
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Sidder på arbejdet og fundere over hvad man skal få dagen på arbejdet til at gå med, håber at der kommer en eller anden spændende sag ind.
#137 & #138 Kender kun alt for godt til SHG's ventetider, jeg husker engang da jeg ventede derude i næsten 2 timer. fik bestilt allerede efter en halv time, hvor efter jeg sad og ventede på min vare i 1½ time.. tro endelig ikke jeg var godt knotten der :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Sidder til forelæsning og hører om Forecasting vedr. produktion etc. - egentligt spændende nok, men så er der jo lige det trådløse net og en side der hedder filmz.dk... :-)
Er der nogen der bor i nærheden af Hammel? Min mor skal køre derop fra Kolding og det psycho-sneer hernede.. Hvordan er vejene og vejret nordpå? Jeg er lidt nervøs, når vejret er så ustabilt..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#141 filmz-sanjo 21 år siden
#142 filmz-vassago 21 år siden
#143 Herrguth 21 år siden
#144 dolphinfriendly 21 år siden
Har desværre ikke oplevet Edwards live, og at han skulle ha' mere udtryk end The Boss lyder for godt til at være sandt.
Man går jo og håber på, at Edwards måske gad dukke op til Roskilde Festilvalen...
#145 Patriarch 21 år siden
#146 Kalle Ferm 21 år siden
Jeg har oplevet Edwards 2 gange bare inden for det sidste år her i Århus. Den ene gang var han solo (men udfyldte scenen ligeså godt, som havde han haft et helt band bag sig) og den anden gang var Woven Hand. Har oplevet 16 Horsepower også for ca. 2 år siden. Nøj, det rykkede! Men af en eller anden grund er det mest med Woven Hand han kommer til DK...
#147 filmz-Kadann 21 år siden
#148 filmz-herskegut 21 år siden
#137 & #138
Kender kun alt for godt til SHG's ventetider, jeg husker engang da jeg ventede derude i næsten 2 timer. fik bestilt allerede efter en halv time, hvor efter jeg sad og ventede på min vare i 1½ time.. tro endelig ikke jeg var godt knotten der :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#149 McPeter 21 år siden
#150 davenport 21 år siden