Hmm, jeg sidder og nyder den seneste Satriani (Is There Love In Space?). Dejlig musik.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
lige kommet hjem og sku slappe af med simpsons, og så viser de gud hjælpne mig Harry potter igen, den var der også i søndags godt nok på tv3, men aligevel ?? hehe.
gik glip af Jacob Stegelman idag snøft 8-( fordi jeg stod og hang ud en halv time i SHG for at få min nye harddisk grr, hehe men der var tryk på derude idag, og deres lagersystem drillede vidst en del, fortalte den flinke unge mand mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#135 - Der er ALTID tryk på derude, uanset om deres lagersystem driller eller ej. Tror ikke jeg har prøvet at handle der, uden at vente mindst en halv time. Bor kun 1½ km derfra, så har efterhånden været der en del gange.
Og jeg glemmer ALTID at se Troldspejlet. Det er da ufatteligt, at jeg efter alle disse år som fast seer, altid først får det set søndag formiddag. Jeg må da kunne lære at huske det.
Men nu vil jeg snart lave lasagne, skal bare liiige spille en hånd mere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
jep jeg er også en del derude, hehe men det var så galt med systemet at ham gutten der sad ved kassen var ude og kigge vidst nok, så stod folk bare og gloede på den tomme plads hvor der sku ha siddet en, hehe nogen så ret sjove ud i ansigtet.
århh Lagsane det snyd, det vil jeg også snart lave en dag.
og med hensyn til vendtetid ved shg, hehe jeg fik engang mit grafikkort i løbet af 5 min. så man kan være heldig.
Og med hensyn til Troldspejlet, jeg kan slet ikke holde ud at tænke på den dag det stopper, de kan lige vove at køre det videre uden Stegelman han er Troldspejlet. Hmm kommer han ikke snart til Århus eller noget, vil gerne ha hans autograf og hilse på ham, det tror jeg ville komme op på højde med... hvis ikke overgå da jeg mødte Don Rosa.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
5 minutter?!?! Wow, så har du vel også benyttet deres quick-kasse-halløj? Det vil jeg nu også gøre, når jeg skal ud efter nyt stads, når pengene ruller ind igen. Bliver godt med en ny computer, det er efterhånden mange år siden sidst.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#118 - som du nok opdagede, var dte ikke en dansk film :) Jeg har heller ikek været til sådan noget før, men dte var da ganske hyggeligt at høre folks gæt det første minuts tid. Hvad syntes du om filmen? Jeg (og min ven og de fleste omkring os) følte den lige varede 7½ time for meget og at det hele var set før.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#139 Jeg synes også den varede ca. 7½ time for meget... Jeg var i biografen med 2 andre, og den ene var helt vild med den, mens mig og den anden sad og kedede og helt vildt. Men dem omkring os synes den var god... Vi troede det var os der var mærkelige. Rart at høre at andre i biografen fandt den lige så kedelig. Men så har man da også set en film fra Belgien... :)
Vi opfandt en lille leg... Hver gang vi så en person med solbriller på skulle vi drikke en tår af vores sodavand... Til sidst begyndte vi også at vinke når der blev sagt Vincke... Pyha, den var kedelig...
#131 dyg 21 år siden
#132 filmz-sanjo 21 år siden
Venter bare på at min donnie darko, fra cd-wow skal komme.
#133 filmz-yoshimura 21 år siden
#134 Scherlund 21 år siden
#135 elwood 21 år siden
gik glip af Jacob Stegelman idag snøft 8-( fordi jeg stod og hang ud en halv time i SHG for at få min nye harddisk grr, hehe men der var tryk på derude idag, og deres lagersystem drillede vidst en del, fortalte den flinke unge mand mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#136 dyg 21 år siden
Og jeg glemmer ALTID at se Troldspejlet. Det er da ufatteligt, at jeg efter alle disse år som fast seer, altid først får det set søndag formiddag. Jeg må da kunne lære at huske det.
Men nu vil jeg snart lave lasagne, skal bare liiige spille en hånd mere.
#137 elwood 21 år siden
århh Lagsane det snyd, det vil jeg også snart lave en dag.
og med hensyn til vendtetid ved shg, hehe jeg fik engang mit grafikkort i løbet af 5 min. så man kan være heldig.
Og med hensyn til Troldspejlet, jeg kan slet ikke holde ud at tænke på den dag det stopper, de kan lige vove at køre det videre uden Stegelman han er Troldspejlet. Hmm kommer han ikke snart til Århus eller noget, vil gerne ha hans autograf og hilse på ham, det tror jeg ville komme op på højde med... hvis ikke overgå da jeg mødte Don Rosa.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#138 dyg 21 år siden
#139 lagoni 21 år siden
#140 Herrguth 21 år siden
Vi opfandt en lille leg... Hver gang vi så en person med solbriller på skulle vi drikke en tår af vores sodavand...
Til sidst begyndte vi også at vinke når der blev sagt Vincke... Pyha, den var kedelig...