Så blev det atter fredag igen. Idag har jeg redigeret nogle optagelser vi skød igår, og ellers brugt resten af dagen, indtil nu, til at vaske, vaske op, rydde op, gøre rent og slappe lidt af. Og nu vil jeg se en god film og spise en af de dyre (14,95) frysepizzaer fra Netto :-)
Sidder lige og overvejer om varm kakao kan få humøret op igen. Ikke nok med at man i nat gik under til tour de chambre og dermed vågnede med de latterligste tømmermænd. Så er der også spildt en masse på gulvet. Så det skulle lige vaskes. Så opdager man at der regner. Så den lækre tøs, som er lørdagspost, er pakket ind i alt for meget tøj. Jeg kunne jo knap nok så hendes søde smil da hun afleverede en pakke til mig. Som om alt dette ikke er nedtur nok, så er der fandme en idiot der har neglet min cykel. Tak siger jeg bare. Jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle bruge mine penge på. Håber at du væltede og brækkede ryggen! Så mit humør var ikke det bedste da jeg mødte 3 timer for sent op til kata træning og generel hygge med de andre kendofolk.
Derudover så er jeg helt vildt bagstiv - og sidder og funderer lidt over igår. Vi drak Bison vodka fra Polen, der smagte lidt af varm mælk med honning. Vi delte en halv flaske og en helvedes masse bajere før vi tog til en fest på et kollegie. Det var pisse hyggeligt og sådan, og jeg endte med at kysse en eller anden tøs.
MEN! For det første syntes jeg af en eller anden grund at jeg skulle fyre så meget pis af som muligt. Hun var lige flyttet ind på kollegiet og jeg bildte hende ind at jeg boede der. Derudover sagde jeg vist også at jeg var 24 selvom jeg kun er 21, hvilket jeg så havde glemt lidt senere - og så blev hun vist lidt sur. hehe. Jeg har fået hendes nummer og jeg kan huske jeg lovede hende at ringe, men det værste er fandme at jeg ikke kan huske hvordan hun ser ud. Og min kammerat - som også drak Bison vodka - kan sgu heller ikke huske det.
Han sagde godt nok også at man blev mærkelig af det vodka. Der var også strå i og alt muligt. Hmmm..
Ja, det var jo dumt, tænker man. Men så igår, var jeg til en stor fest. Er ude og danse med den her RIGTIGT lækre tøs og vi sætter os bagefter og snakker. Tegner rigtigt godt. Så spørger hun hvor gammel jeg er. Og her er problemet. For jeg vidste at hun var 7. semester og højst sandsynligt en del ældre end mig. Men DENNE gang bestemte jeg mig for ikke at lyve. Og hvad sker der? Hun gider mig ikke mere. BAH! Så spørgsmålet er. Skulle jeg have løjet igen?
#104 Jo. Men har lige opdaget at jeg har en selvrisiko på 1700 og ikke, de ca. 1000 som jeg havde da jeg boede i Esbjerg. Det bliver bare bedre og bedre.
#104, nej self skal du ikke lyve. Det kommer altid tilbage og bider dig i røven. På den anden side kunne du havde løgnet, og så havde HUN måske bidt dig i røven, hvem ved? :)
Derudover behøver du næppe skrive hele din historie igen. SÅ interessant var den heller ikke :P Ja jeg ved det. Mavesur. Men det er Søndag. Folk forventer det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Men ja ved sgu ikke. Måske jeg havde fået noget mere ud af det, men så havde jeg også skulle have undgået hende de næste par semestre. Eller ihvertfald fortælle sandheden. Og så var hun nok ikke blevet så glad
Sidder og stener lidt her mandag morgen. Har kun sovet 4 timer i weekenden og har slet ikke været i nærheden af hverken film eller computer. Har stået ved et loppemarked... Men til gengæld var jeg til en fantastisk vikingefest lørdag aften. Med den helt store vikingebuffet og rigtig vikingeslagsmål (Vikinger fra Jels...) Næste weekend står den på Sigurd Barrett med min lille niece :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg sidder og er lidt gnaven over at være på arbejde, fordi jeg har problemer med mit ene håndled for tiden og det bestemt ikke gør sagen bedre at jeg skal sidde og lave de bevægelser, som netop gør at jeg har problemet.
Har lige meldt mig til visningen af Hitchhikers Guide to the Galaxy, der vises i bio her i firmaet på torsdag.
Skal lige se om den virkeligt er så ringe som jeg husker den. Nu har jeg så også fået genlæst de 815 sider, så kan det være jeg kommer til at hade den endnu mere :) Rart man kan se den gratis, i stedet for at skulle leje den på DVD.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#101 filmz-thomas _h 20 år siden
Imorgen går det løs med bajere og så videre!
#102 dyg 20 år siden
Første indtryk er ret godt, udover jeg lige måtte vende min steelpad 4d om, da den ikke kunne køre på den anden side.
#103 Scherlund 20 år siden
#104 filmz-thomas _h 20 år siden
Derudover så er jeg helt vildt bagstiv - og sidder og funderer lidt over igår. Vi drak Bison vodka fra Polen, der smagte lidt af varm mælk med honning. Vi delte en halv flaske og en helvedes masse bajere før vi tog til en fest på et kollegie. Det var pisse hyggeligt og sådan, og jeg endte med at kysse en eller anden tøs.
MEN! For det første syntes jeg af en eller anden grund at jeg skulle fyre så meget pis af som muligt. Hun var lige flyttet ind på kollegiet og jeg bildte hende ind at jeg boede der. Derudover sagde jeg vist også at jeg var 24 selvom jeg kun er 21, hvilket jeg så havde glemt lidt senere - og så blev hun vist lidt sur. hehe. Jeg har fået hendes nummer og jeg kan huske jeg lovede hende at ringe, men det værste er fandme at jeg ikke kan huske hvordan hun ser ud. Og min kammerat - som også drak Bison vodka - kan sgu heller ikke huske det.
Han sagde godt nok også at man blev mærkelig af det vodka. Der var også strå i og alt muligt. Hmmm..
Ja, det var jo dumt, tænker man. Men så igår, var jeg til en stor fest. Er ude og danse med den her RIGTIGT lækre tøs og vi sætter os bagefter og snakker. Tegner rigtigt godt. Så spørger hun hvor gammel jeg er. Og her er problemet. For jeg vidste at hun var 7. semester og højst sandsynligt en del ældre end mig. Men DENNE gang bestemte jeg mig for ikke at lyve. Og hvad sker der? Hun gider mig ikke mere. BAH! Så spørgsmålet er. Skulle jeg have løjet igen?
#103> Har du ikke en indboforsikring?
#105 Scherlund 20 år siden
#106 DarkLight 20 år siden
Derudover behøver du næppe skrive hele din historie igen. SÅ interessant var den heller ikke :P Ja jeg ved det. Mavesur. Men det er Søndag. Folk forventer det.
#107 filmz-thomas _h 20 år siden
Men ja ved sgu ikke. Måske jeg havde fået noget mere ud af det, men så havde jeg også skulle have undgået hende de næste par semestre. Eller ihvertfald fortælle sandheden. Og så var hun nok ikke blevet så glad
#108 tiny 20 år siden
#109 filmz-Kadann 20 år siden
#110 dyg 20 år siden
Skal lige se om den virkeligt er så ringe som jeg husker den. Nu har jeg så også fået genlæst de 815 sider, så kan det være jeg kommer til at hade den endnu mere :) Rart man kan se den gratis, i stedet for at skulle leje den på DVD.