Jeg har lige fået en bekræftelse på, at jeg skal være statist i en film, der er ved at blive optaget i nærheden af mig. Det er filmen "Kunsten at græde i et kor" af Peter Shcønau Fog med Jesper Asholt i hovedrollen. Jeg skal være en psykiatrisk patient anno 1971. Jeg glæder mig allerede...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Det er ikke til at vide - lidt underlig er man vel altid....:) Men min mor arbejder (har haft 25 års jubilæum) på det selvsamme psykiatriske hospital, hvor optagelserne foregår. Måske jeg skulle gå i hård research ;) Jeg skal i hvert fald en tur på biblioteket efter bogen.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Jeg har lige set the simpsons, kanon afsnit til slutningen hehe
og så, så jeg self Jacob Stegelmann, og jeg tror snart jeg bliver nødt til at se noget Anime, for den der film Blod Last Vampire de viste klip fra så ualmindelig spændende ud, den kunne jeg godt tænke mig at se, og nåja så også Steamboy.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#111 davenport 20 år siden
#112 dyg 20 år siden
#113 DarkLight 20 år siden
#114 dyg 20 år siden
#115 DarkLight 20 år siden
#116 dyg 20 år siden
Vi betaler til personaleforeningen, der står for visningen, og firmaet støtter alle personale-arrangementer, så penge mangler der nok ikke.
#117 tiny 20 år siden
#118 davenport 20 år siden
#119 tiny 20 år siden
#120 elwood 20 år siden
og så, så jeg self Jacob Stegelmann, og jeg tror snart jeg bliver nødt til at se noget Anime, for den der film Blod Last Vampire de viste klip fra så ualmindelig spændende ud, den kunne jeg godt tænke mig at se, og nåja så også Steamboy.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"