Har lige fået en mail om at jeg har vundet Inspector Morse konkurrencen. Er dog lidt i tvivl om hvad det er jeg har vundet. Er det 10 afsnit over 10 dvd'er eller er det 10 dvd'er med afsnit eller er det en enkelt dvd og de sidste 9 vindere er bare ikke fundet endnu?
Har også lige fået smidt en lille seddel ud så vi kan få arrangeret noget tutor fest, samt prøve at få samlet en adresseliste igen. Første gang gik det lidt (meget) galt.
Alt i mens min virusscanner køre på højtryk. Quakenet brokkede sig over at der var virus på maskinen. Hvordan den har fået det aner jeg ikke. Men der bliver lige kørt et tjek alligevel. Har dog ikke fundet noget efter ca. 345.000 filer.
#123 - Det gjorde min også den anden dag. Jeg regnede med det var min nabo der havde en trojan (for det var en trojan, og ikke en virus), en halv time efter var jeg ikke g-lined mere, og har ikke haft problemer siden.
Jeg kører XChat og er dermed ikke udsat for de gængse mIRC-orme/trojans/vira, så derfor undrede det mig også lidt, og mine vira-scannere har da heller intet fundet.
Det er forresten hårdt at være på arbejde. Når lige at komme inden for husets døre, før jeg møder alle fra kontoret der råber, at jeg skal skynde mig.. Ellers vil jeg jo komme for sent til rundstykke-mødet :) Efter en kort gennemgang af hvad kontoret har lavet den sidste uge, begynder vi straks at tale om team-building-turen på fredag, hvor vi bl.a. skal spille paintball. De gamle soldater (En enkelt jæger og et par Special Force soldater, samt lidt almindelige army-folk) er overbevist om at de skal på deres eget hold, det skal de nok ikke lige regne med :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Da jeg er kendt blandt venner som spilguruen hehe, er jeg nødt til at holde mig opdateret om hvad der sker i spilverden, og lige nu så jeg så hvad Bungies store afsløring var, som de havde snakket om på deres forum for et par dage siden.
Peter Jackson som Executive Producer på Halo filmen, instruktøren er stadig ikke fundet, men som om det ikke var nok, så vil det også være WETA der skal stå for effekterne i filmen, se nu begynder det her projekt jo at lyde rigtig lovende 8-)
Spændt på at se hvem Instruktøren bliver, hvorfor kunne det nu ik ha været Peter Jackson også hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder på arbejde og overvejer om man kan blive afhængig af Lumines til PSP, fik det igår, og jeg sagde jeg skal bare lige hurtig prøve det, samme sætning sagde jeg om Civ dengang det udkom, og så ved folk godt hvad der skete. Minutter blev til timer.
Man bliver afhængig af det spil, jeg gør i hvertfald. hehe
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er det en amerikansk kanal på nettet? - Jeg kunne godt tænke mig at bare kunne vælge de kanaler jeg havde lyst til, men det er vel bare et spørgsmål om penge? Findes de tjenester ikke, så man fx kunne modtage den amerikanske CBS?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#121 filmz-sparrowed 20 år siden
#122 filmz-herskegut 20 år siden
det er hårdt at skulle flytte.. men så undgår jeg da mine pyskopat nabo :)
Ellers sidder jeg er bruger tiden fornuftigt.. hvad det så er, må i bedømme :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#123 Scherlund 20 år siden
Har også lige fået smidt en lille seddel ud så vi kan få arrangeret noget tutor fest, samt prøve at få samlet en adresseliste igen. Første gang gik det lidt (meget) galt.
Alt i mens min virusscanner køre på højtryk. Quakenet brokkede sig over at der var virus på maskinen. Hvordan den har fået det aner jeg ikke. Men der bliver lige kørt et tjek alligevel. Har dog ikke fundet noget efter ca. 345.000 filer.
#124 DarkLight 20 år siden
#125 dyg 20 år siden
Jeg kører XChat og er dermed ikke udsat for de gængse mIRC-orme/trojans/vira, så derfor undrede det mig også lidt, og mine vira-scannere har da heller intet fundet.
Det er forresten hårdt at være på arbejde. Når lige at komme inden for husets døre, før jeg møder alle fra kontoret der råber, at jeg skal skynde mig.. Ellers vil jeg jo komme for sent til rundstykke-mødet :) Efter en kort gennemgang af hvad kontoret har lavet den sidste uge, begynder vi straks at tale om team-building-turen på fredag, hvor vi bl.a. skal spille paintball. De gamle soldater (En enkelt jæger og et par Special Force soldater, samt lidt almindelige army-folk) er overbevist om at de skal på deres eget hold, det skal de nok ikke lige regne med :/
#126 elwood 20 år siden
Da jeg er kendt blandt venner som spilguruen hehe, er jeg nødt til at holde mig opdateret om hvad der sker i spilverden, og lige nu så jeg så hvad Bungies store afsløring var, som de havde snakket om på deres forum for et par dage siden.
Peter Jackson som Executive Producer på Halo filmen, instruktøren er stadig ikke fundet, men som om det ikke var nok, så vil det også være WETA der skal stå for effekterne i filmen, se nu begynder det her projekt jo at lyde rigtig lovende 8-)
Spændt på at se hvem Instruktøren bliver, hvorfor kunne det nu ik ha været Peter Jackson også hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#127 elwood 20 år siden
Man bliver afhængig af det spil, jeg gør i hvertfald. hehe
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 davenport 20 år siden
#129 dyg 20 år siden
Boston's røde sokker led et monstrøst nederlag på 2-14 til Chicago White Sox. Og mine elskede Yankees vandt en fin sejr over Englene fra LA.
Bliver nødt til at bestille MLB.TV når jeg kommer hjem, så jeg kan se resten af post-season.
#130 davenport 20 år siden
Findes de tjenester ikke, så man fx kunne modtage den amerikanske CBS?