Jeg sidder på jobbet og undrer mig lidt over min chef, som åbenbart ikke helt kan finde ud af hvad der er vigtigst for mig at lave, da han har fucket op i sin egen planlægning.
#165 - Hvordan gjorde du? Måtte du sparke, eller kunne du presse håndtaget ned, så den gik i stykker/ikke sad fast længere?
Er lige kommet på arbejde efter gårsdagens sygedag, og har stadigvæk ondt i maven :/ Så kommer man på arbejde og ser at der kun er fire tilstede ud af 15 på afdelingen. Her er meget dødt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#166, jeg fik fat i udlejeren, da har en nøgle til en skummel og hemmelig bagtrappe. Han synes også min historie var ret sjov. Faktisk så sjov at han insisterede på at komme med op for at se hvordan i alverden jeg havde båret mig ad :/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#161 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#162 DarkLight 20 år siden
#163 filmz-Kadann 20 år siden
#164 davenport 20 år siden
#165 DarkLight 20 år siden
#166 dyg 20 år siden
Er lige kommet på arbejde efter gårsdagens sygedag, og har stadigvæk ondt i maven :/ Så kommer man på arbejde og ser at der kun er fire tilstede ud af 15 på afdelingen. Her er meget dødt.
#167 DarkLight 20 år siden
#168 Scherlund 20 år siden
#169 davenport 20 år siden
Kan os der ikke var på #filmz igår ikke få et referat?
Det lyder ret morsomt!
#170 cyberzed 20 år siden
Ud over det så sidder jeg og forsøger på at komme ind på dsbl.org da en af vores kunder er røget på den store lorte liste.