Gravatar

#171 läkerol 20 år siden

Jeg sidder på skolen og venter på jeg får fri, og jeg sidder overfor de mest mand chavunistiske mænd på hele jorden.. De leder efter sex partner på en hjemmeside..og sidder og kæfter om at de kan bare det hele... HALLO spænd hjemlem..
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#172 myggen 20 år siden

Damn, jeg troede lige du havde sat dig overfor mig. Men jeg har kigget godt efter, og der er ingen läkeroler i nærheden. Desværre, for jeg er ellers lidt af en djævel i sengen....
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#173 DarkLight 20 år siden

spænd hjemlem ?? haha
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#174 läkerol 20 år siden

Hov det skulle have været en N!!!
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#175 läkerol 20 år siden

DOH!!!!!!!!!!!!!!
Gravatar

#176 läkerol 20 år siden

hjelmen! Så nu er den i vinkel
Gravatar

#177 filmz-herskegut 20 år siden

Jeg sidder og hader www.burnalot.dk .... jeg prøver at ringe til dem, men får en tysker der på engelsk, forsøger at sige at der ikke er nogen ved telefonen..

Min pakke dernedefra har været forsinket i 14 dage nu.. jeg synes snart jeg begynder at hisse mig op!!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#178 dyg 20 år siden

Sidder og koder en smule. Hver gang jeg skal compile tager det 5-8 minutter, og det bruger 97% af alle system ressourcer :/

Desuden venter jeg på, at mine ordre ved cd-wow bliver cancelled.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#179 DarkLight 20 år siden

Chant with me:
De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#180 Scherlund 20 år siden

er lige vågnet, Kun 2½ time for sent. Men pyt det var jo kun matematik jeg gik glip af.

Sider og overvejer om jeg ikke skulle gå i gang med at lave de matematik opgaver som vi skal gennemgå i morgen og måske også den økonomi opgave til på fredag. Entusiasmen er dog ikke på sit højeste.

Det der virkelig kunne hjælpe var at mine cd-wow ordre bliver afsendt. For De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..

Skriv ny kommentar: