De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..
Men kss fik sine cancelled?
Pyt, mine bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er egentlig på vej i bad, så jeg bliver frisk til at lave en masse dejlige lektier. Skulle bare lige tjekke cd-wow først...
De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Sidder på arbejde.. og ja.. skal ud til kunder om lidt :)
De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#184 - Nogle af os har brugt mere end en voucher, hvilket CD-Wow ikke tillader. I går blev ks' ordre (på nær en enkelt dvd) cancelled.
#185 - Det er skam et sødt lille modul til vores elektroniske patient journal server. Jeg er igang med at lave et add-on til det modul, således at man kan bruge det fra en PocketPC.
Min maskine tvinges helt i knæ når jeg builder, hvilket den egentligt også bliver, bare jeg kører serveren og en klient samtidigt. (3ghz p4 med 1gb ram, og jeg mangler virkeligt ram)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#181 läkerol 20 år siden
#182 dyg 20 år siden
Men kss fik sine cancelled?
Pyt, mine bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..
#183 lagoni 20 år siden
De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!
#184 myggen 20 år siden
#185 cyberzed 20 år siden
P.S. De bliver cancelled...de bliver cancelled...ups...de bliver ikke cancelled...de bliver ikke cancelled :)
#186 DarkLight 20 år siden
#187 filmz-herskegut 20 år siden
læreplads, som hvad dog ? og hvor ?
Sidder på arbejde.. og ja.. skal ud til kunder om lidt :)
De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#188 läkerol 20 år siden
#189 dyg 20 år siden
#185 - Det er skam et sødt lille modul til vores elektroniske patient journal server. Jeg er igang med at lave et add-on til det modul, således at man kan bruge det fra en PocketPC.
Min maskine tvinges helt i knæ når jeg builder, hvilket den egentligt også bliver, bare jeg kører serveren og en klient samtidigt. (3ghz p4 med 1gb ram, og jeg mangler virkeligt ram)
#190 dyg 20 år siden