Gravatar

#181 läkerol 20 år siden

Sidder og leder efter en læreplads. Det er sku ikke nemt.. og det skal jeg gøre indtil jeg får fri kl 1515.. Det bliver en LANG dag.. arhg
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#182 dyg 20 år siden

De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..

Men kss fik sine cancelled?

Pyt, mine bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#183 lagoni 20 år siden

Jeg er egentlig på vej i bad, så jeg bliver frisk til at lave en masse dejlige lektier. Skulle bare lige tjekke cd-wow først...

De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!..De bliver ikke cancelled!
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#184 myggen 20 år siden

Hvad er det denne gang, som folk ikke vil have cancelled?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#185 cyberzed 20 år siden

#178 Holy smokes tager det så lang tid at compile sharepoint ting eller det var til PocketPC nu?

P.S. De bliver cancelled...de bliver cancelled...ups...de bliver ikke cancelled...de bliver ikke cancelled :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#186 DarkLight 20 år siden

Deres lyssky cd-wow scam :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#187 filmz-herskegut 20 år siden

læreplads, som hvad dog ? og hvor ?

Sidder på arbejde.. og ja.. skal ud til kunder om lidt :)

De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. De bliver ikke cancelled.. ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#188 läkerol 20 år siden

Helst som mekaniker, men det ser pænt sort ud.. så et eller andet lager halløj.. tja helst i vejleamt...
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#189 dyg 20 år siden

#184 - Nogle af os har brugt mere end en voucher, hvilket CD-Wow ikke tillader. I går blev ks' ordre (på nær en enkelt dvd) cancelled.

#185 - Det er skam et sødt lille modul til vores elektroniske patient journal server. Jeg er igang med at lave et add-on til det modul, således at man kan bruge det fra en PocketPC.

Min maskine tvinges helt i knæ når jeg builder, hvilket den egentligt også bliver, bare jeg kører serveren og en klient samtidigt. (3ghz p4 med 1gb ram, og jeg mangler virkeligt ram)
Gravatar

#190 dyg 20 år siden

#188 - Du kan få en plads på mit dvd-lager :) Der trænger til at komme orden i sagerne.

Skriv ny kommentar: