Er gået i stå i før nævnte økonomiopgave. Mine noter er simpelthen for ringe. Ikke fedt.
Gik i gang med at læse den nyeste shelf life på ANN. Endnu en gang kan jeg kun være enig med dem. De 4 udgivelser de "anmelder" som jeg har set rammer alle plet. Kan kun anbefale folk at få set dem! De 4 titler jeg har set er Yugo the Negotiator, Le Portrait de Petite Cossette, Planetes og Koi Kaze.
Nå må hellere komme tilbage til opgaven. Den skulle gerne være færdig til i morgen så jeg kan rette den sammen med nogle af de andre.
/me smider noget Katie Melua på afspilleren. Da den lige har afsluttet det sidste Norah Jones.
#191 läkerol 20 år siden
#192 cyberzed 20 år siden
De store ændringer ligger i, GBP der er steget fra 10.96->11.04 og CAD der er steget fra 5.10->5.22
#193 DarkLight 20 år siden
#194 cyberzed 20 år siden
#195 dyg 20 år siden
#196 filmz-herskegut 20 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#197 cyberzed 20 år siden
#198 Scherlund 20 år siden
Gik i gang med at læse den nyeste shelf life på ANN. Endnu en gang kan jeg kun være enig med dem. De 4 udgivelser de "anmelder" som jeg har set rammer alle plet. Kan kun anbefale folk at få set dem! De 4 titler jeg har set er Yugo the Negotiator, Le Portrait de Petite Cossette, Planetes og Koi Kaze.
Nå må hellere komme tilbage til opgaven. Den skulle gerne være færdig til i morgen så jeg kan rette den sammen med nogle af de andre.
/me smider noget Katie Melua på afspilleren. Da den lige har afsluttet det sidste Norah Jones.
#199 filmz-Kadann 20 år siden
#200 Slettet Bruger [3918947515] 20 år siden
Tid til ny tråd?