Jeg vil være med i Amerikanersnakken! :) Jeg skal også derover men først til September hvor vi skal over til det vestlige USA. Planen indtil vidre er følgende:
San Francisco Yosemite National park Death Valley Las Vegas Grand Canyon Yellowstone National Park Salt Lake City
Planen er indtil vidre så at vi starter med et par dage i San Francisco, Yosemite og Death valley bliver måske overstået lidt hurtigt, en enkelt dag/aften i Las Vegas med god mad og noget show-underholdning, derefter skal vi så ud på nogle gode lange gå og oplevelses(f.eks. river rafting) turer i Grand Canyon og yellowstone med lidt teltovernatning.
Har været ude og løbe, besøge den gamle, været med ungerne i Smørum Nedre til byfest, grillet for min far og ungerne i haven med en Kongens Bryghus taffeløl til og nu har jeg lavet popcorn til de små, de laver hule i stuen, mens jeg nyder et glas økologisk juice og forsøger og grave mere op, om Il Divo, efter at mine forventninger har gennembrudt lydmuren.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Lytter til melodi grandprix imens jeg skriver på min opgave. Det er det dejlige ved melodigrandprix man behøver ikke så mange hjerneceller for at kunne følge med i det. Det eneste problem er bare at tage mig sammen til at skrive, er ved at godt og grundig træt af at læse og skrive om race problemer i USA. Det er stort set det eneste jeg har brugt tid på det seneste år. Hvor jeg dog glæder mig til den 16 Juni hvor jeg får ferie (forhåbentlig).
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Jeg ser også Melodi Grand Prix, følger gladligt med hvert år, synes det er så sjovt(især at lave lidt grin med det)... Men jeg hepper da på Simon Matthew
#101 filmz-Kadann 17 år siden
#102 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#103 filmz-Bruce 17 år siden
#104 MuManden 17 år siden
Jeg skal også derover men først til September hvor vi skal over til det vestlige USA.
Planen indtil vidre er følgende:
San Francisco
Yosemite National park
Death Valley
Las Vegas
Grand Canyon
Yellowstone National Park
Salt Lake City
Planen er indtil vidre så at vi starter med et par dage i San Francisco, Yosemite og Death valley bliver måske overstået lidt hurtigt, en enkelt dag/aften i Las Vegas med god mad og noget show-underholdning, derefter skal vi så ud på nogle gode lange gå og oplevelses(f.eks. river rafting) turer i Grand Canyon og yellowstone med lidt teltovernatning.
Så det skal nok blive spændende, håber jeg.
#105 elwood 17 år siden
Du er godt klar over Thomas Eje ikke optræder derover mere ikke
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#106 MuManden 17 år siden
#107 dyg 17 år siden
#108 filmz-Bruce 17 år siden
#109 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#110 tiany 17 år siden
Men jeg hepper da på Simon Matthew