#156 Boksen udkom sidst i 2007, men er sidenhen fuldstændig forsvundet igen. Jeg har desværre ikke kunne finde noget svar på hvornår den dukker op igen.
Den gamle er kommet hjem fra hospital i dag, dejligt. Men der er et hårdt stykke vej endnu. Og så blev det til et godt gensyn med Harrison, hvilket dog desværre ikke var nok. Og så har jeg modtaget et stk filmpakke som er en føsdagsgave til en gut herinde :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er lige blevet færdig med min opgave, hvilket jo bare er dejligt. Så har jeg bare en mere der skal afleveres om 10 dage og så lige en mundtlig en uges tid efter.
Og så kom jeg lige til at tænke på om der nogensinde er blevet lavet en film om Martin Luther King Jr. Der er jo lavet en om Malcolm X og så synes jeg bare det ville være mærkeligt hvis der ikke var lavet en om den største af dem alle.
Edit: og så kan jeg se at der er blevet lavet en miniserie fra 1978 som jeg aldrig har hørt om.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#165 - Det lyder meget plausibelt. Ifølge en undersøgelse fra sidste år synes 56% af amerikanerne, at det er i orden at anvende Biblen som en *faktuel* tekst i undervisningen - altså ikke blot i religionstimerne.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#166 Fin undersøgelse ellers, men det var ikke i den sammenhæng. :) Jeg vil lige høre en af mine veninder, da hun fandt frem til dem i forbindelse med en uni-opgave på Historie.
#168 Der er vitterligt en grund til at USA kaldes Guds eget land. :)
Sidder lige med munden fuld af rugbrød. Mangler kun 1 samtale i dag, så kan jeg tulle hjem til bondebyen, der langsomt er begyndt at lugte af griselort og grisepis. Hvor mon det kommer fra? AHA!, Nå det er fra dig, kære bondemand? Hva´ siger du? Nå, det er ikke din indavlede kones skræv, jeg kan lugte på egnen? Nå, du siger det er afføringen fra dine dyr, som du spreder på marken, uden at fortælle andre mennesker, at de skal tage deres rene vasketøj ind, og iøvrigt tætte døre og vinduer med fugemasse, så vi ikke kan lugte afføringen fra dine dyr?? Dejligt at det kun bliver 30 grader i weekenden, og at vi slipper for at være i haven og grille...
Tak, så fik jeg mit første udbrud i år..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 Michael Andersen 17 år siden
#162 filmz-Bruce 17 år siden
#163 DarkLight 17 år siden
#164 filmz-mrhands 17 år siden
#165 dolphinfriendly 17 år siden
#166 filmz-mrhands 17 år siden
Edit: Fandt det. http://atheism.about.com/od/atheistbigotryprejudic...
#167 filmz-jonasgr 17 år siden
Og så kom jeg lige til at tænke på om der nogensinde er blevet lavet en film om Martin Luther King Jr.
Der er jo lavet en om Malcolm X og så synes jeg bare det ville være mærkeligt hvis der ikke var lavet en om den største af dem alle.
Edit: og så kan jeg se at der er blevet lavet en miniserie fra 1978 som jeg aldrig har hørt om.
'Cause I'm evil"
#168 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#169 dolphinfriendly 17 år siden
#168 Der er vitterligt en grund til at USA kaldes Guds eget land. :)
#170 davenport 17 år siden
Mangler kun 1 samtale i dag, så kan jeg tulle hjem til bondebyen, der langsomt er begyndt at lugte af griselort og grisepis. Hvor mon det kommer fra? AHA!, Nå det er fra dig, kære bondemand? Hva´ siger du? Nå, det er ikke din indavlede kones skræv, jeg kan lugte på egnen? Nå, du siger det er afføringen fra dine dyr, som du spreder på marken, uden at fortælle andre mennesker, at de skal tage deres rene vasketøj ind, og iøvrigt tætte døre og vinduer med fugemasse, så vi ikke kan lugte afføringen fra dine dyr??
Dejligt at det kun bliver 30 grader i weekenden, og at vi slipper for at være i haven og grille...
Tak, så fik jeg mit første udbrud i år..