#170 Hehe jeg boede i mine unge år bl.a. nær en minkfarm, satme osse pænt nasty om sommeren. Absolut en af de ting jeg ikke savner ved at bo på landet længere. :)
Gylle, møg og ajle - kommer vinderen mon fra Vejle? Det er et gammelt citat, som jeg ikke husker, hvor jeg har hørt, men som jeg just kom til at tænke på ;o)
Ellers undrer jeg mig blot over hvor hurtigt tiden går!! I morgen er sidste dag på min første uges barsel! hvor blev den lige af?? Så er det tilbage på arbejde en uge, inden jeg afvikler den sidste uges barsel.
I aften står den endelig på Indy, sammen med fætrene. Jeg er mest spændt på om jeg kan holde mig vågen? Alt det baby halløj vipper sku benene på mig lidt for tidligt disse aftener og af hensyn til familien har vi først booket billetter til kl. 21:15
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#171 dolphinfriendly 17 år siden
#172 wiseguy 17 år siden
Ellers undrer jeg mig blot over hvor hurtigt tiden går!! I morgen er sidste dag på min første uges barsel! hvor blev den lige af?? Så er det tilbage på arbejde en uge, inden jeg afvikler den sidste uges barsel.
I aften står den endelig på Indy, sammen med fætrene. Jeg er mest spændt på om jeg kan holde mig vågen? Alt det baby halløj vipper sku benene på mig lidt for tidligt disse aftener og af hensyn til familien har vi først booket billetter til kl. 21:15
#173 gi-jones 17 år siden
Muhahahaha :)
#174 cyberzed 17 år siden
#175 dolphinfriendly 17 år siden
Makes you wanna kill someone...
#176 DarkLight 17 år siden
#177 cyberzed 17 år siden
#178 DarkLight 17 år siden
#179 tiany 17 år siden
Jeg sidder og læser til eksamen på mandag eller forsøger i det mindste, produktionsstyring er ikke det mest sindsoprivende fag i verdenen.
#180 cyberzed 17 år siden