Gravatar

#211 dyg 17 år siden

Har lige set The Impossible Kid - En film om den coole interpol dværg-agent "Agent 00" spillet af en forrygende Weng Weng.

Det er fantastisk, at man kan lave så dårlig (på den sjove måde) en film uden at fortrække en mine. Er man til b-film, agenter, dværge og sjove små motorcykler, så skal man helt klart se denne film.

[url= fra filmen[/url] - Læg mærke til lydende, det er jo brilliant!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#212 mr gaijin 17 år siden

#209 Selv på dansk ville Habermas være en sej lædersål at tygge igennem. Men god og vigtig, ikke desto mindre.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#213 lagoni 17 år siden

#210 - ikke 'uhm', bare 'øv'. Jeg tror jeg flittigt vil konsultere Sparknotes' resume, for hverken Habermas eller norsk er noget jeg kan li' eller forstår.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#214 filmz-Bruce 17 år siden

Er igang med rengøring. Har lige givet toilettet den helt store tur, køleskabet er renset og tømt for de ting som har overskredet sidste salgsdato, alle skabe og låger nuppet og nu kommer det værste, køkkengulvet skal vaskes med probat og det tager en times tid og man sveder som et svin!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#215 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Min fætter, der bor i München, ringede lige og sagde, at han var i byen. Så vi smuttede i biffen sammen og bagefter ud at spise. Var i Grand og se GÅ MED FRED JAMIL, som nok er en af de bedste danske film, jeg har set meget længe. Glem alt om socialrealisme, det er en benhård gangsterfilm om hævn! Bagefter tog vi på vinbar og drak de gode og spiste tapas på fætters regning. Sgudda en okay drejning sådan en dag pludseligt kan tage...

Sidder og fumler med et af hans tips: Man kan streame nye og gamle tv-serier gratis fra hulu.com. Det kræver godt nok, at man har en amerikansk IP-adresse, men det kan man jo snyde sig til i dag. Lige nu hyggestreamer jeg THE TIME TUNNEL, som jeg kan huske, jeg så på tysk tv som barn. Det er groovy stuff!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#216 filmz-jonasgr 17 år siden

Sidder og overvejer at købe en større ventilator en den lille bordventilator jeg har. Måske jeg skulle tage kontakt til vestas, ellers plejer Netto nogle gange at have nogle billige til salg.

Ellers vil jeg glæde mig til i morgen, hvor jeg skal se babel igen igen og så skrive en lille opgave. Utroligt så trænet jeg er blevet til at skrive meget på kort tid. Har lige afleveret en opgave på 20 sider som blev lavet på knap en uge og nu endnu en som skal afleveres på mandag. Heldigvis er vi to om det denne gang så det bliver kun til 10 sider jeg skal skrive.

Samtidig vil jeg overvære lidt tennis fra Rolland Garros go Ernest my friend og Djoker (nå nej de spiller jo imod hinanden) og læse Drew Lilley's herlige blog fra turneringen. Kuzi Wuzi, Monfils my son.

Nå ja og så håbe på regn eller noget i den retning så vi ikke oplever skovbrande i det vestjyske. Eftersigende mangler vi 100 mm regn.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#217 davenport 17 år siden

Another day at the office. Er mere i strandhumør.
Ligge på en strand i delvis skygge med en god bog og lidt kold afskæring fra gris mellem friskt brød. Dertil kaffe og frem for alt ro!
Men jeg klager ikke, jeg er happy camper :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#218 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Har lige bestilt en stak dvd'er fra Pacific efter min "afholdsmåned". Jeg købte bl.a. 3-disk-boksen af LA DOLCE VITA. Jeg må jo hellere få set, om Bruce har ret :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#219 tiany 17 år siden

Var lige oppe til eksamen i går - så nu kan jeg gå igang med at læse til den næste.
Jeg tror aldrig jeg har været så nervøs før en eksamen som jeg er lige nu og der er endda en hel uge til jeg skal op. Men jeg må jo bare gå i gang med en hård uges læsning og håbe at jeg får styr på weber, fayol, selznick, simon, galbraith og alle de andre tørre teoretikere.
Valar morghulis
Gravatar

#220 filmz-Bruce 17 år siden

#218 At du overhovedet tvivler!!!!! ;)

Fik vasket gulv til 1.30 i nat, løbet søerne rundt i morges og skal smovse i spareribs, bøffer og pølser i aften. Og så er græspollen gået amok. Hader fucking Tom Jones Green Green Grass of Home lige nu. Klør i øjnene og snotter ½ køkkenrulle.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: