Jeg sidder og kigger efter lejligheder. Jeg skal ud og se på én senere idag og 2 imorgen. Men hvis I, kære filmz-brugere, kender nogen med en lejlighed (ejer eller andel) til salg i Kbh... helst Vesterbro eller Frederiksberg, må I endelig sige til.
Lige kommet hjem fra lidt Photoshoot, hvor jeg aggerede skuespiller til vores næste film, det bare noget vi skal bruge til forhåbentlig og få lavet et godt storyboard til brug for planlægningen af filmen.
Det var satme varmt!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har siddet og læst afsnittet om THE WHIP AND THE BODY i Tim Lucas' enorme bog om Mario Bava, MARIO BAVA: ALL THE COLORS OF THE DARK. Det *må* være den mest udførlige bog om en filminstruktør nogensinde. Om det så er birolleskuespillernes senere karrierer, så er de dækket. Den eneste ulempe er vægten. Bogen vejer næsten 5 kilo, så nu har jeg fået krampe i lårene. :-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg ser Criminal Minds og spiser god is, men burde egentlig komme ordentligt i gang med min opgave om offentlighedsbegrebet. Den skal bl.a. relatere til Habermas' Borgerlig Offentlighet, en bog som godt måtte kom på dansk lidt hurtigere, det er virkelig demotiverende at skulle læse det på norsk (eller tysk).
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#201 DarkLight 17 år siden
#202 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#203 Corgan 17 år siden
Jeg sidder og kigger efter lejligheder. Jeg skal ud og se på én senere idag og 2 imorgen.
Men hvis I, kære filmz-brugere, kender nogen med en lejlighed (ejer eller andel) til salg i Kbh... helst Vesterbro eller Frederiksberg, må I endelig sige til.
#204 elwood 17 år siden
Det var satme varmt!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#205 filmz-Bruce 17 år siden
#206 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#207 filmz-Le Samouraï 17 år siden
#208 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#209 lagoni 17 år siden
#210 Guts 17 år siden