Er dødtræt. Endnu en "5 timers søvn om dagen" uge og der mangler noget. Først kunne jeg ikke sætte fingre på det. Det var som det var noget, som enten var her, eller noget man så frem til. En anderledes oplevelse, en som man valgte, når man ikke havde lyst til alle "de andre". En oplevelse som tilfredsstillede på andre måder, end "de andre".
Jeg mangler sååååå meget et nyt Jack Bauer fix!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#95 & #96 Tak skal I have. Det er nu meget rart at tilbringe dagen i selskab med Snake. Ville gerne have holdt noget fødselsdag, men eftersom ingen i min familie er hjemme denne weekend, så blev det lidt meningsløst. Men jeg hygger mig dog stadig og vi besøger min storbror i morgen.
Ok, jeg er træt. Det tog mig tre gennemlæsninger at dechiffrere meningen, for mine øjne blev ved med at læse noget andet!!! Lasse Pegepind og relativ stor ... jaja!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#101 dolphinfriendly 17 år siden
#102 filmz-Bruce 17 år siden
Jeg mangler sååååå meget et nyt Jack Bauer fix!!!
#103 tiany 17 år siden
Tak skal I have.
Det er nu meget rart at tilbringe dagen i selskab med Snake. Ville gerne have holdt noget fødselsdag, men eftersom ingen i min familie er hjemme denne weekend, så blev det lidt meningsløst.
Men jeg hygger mig dog stadig og vi besøger min storbror i morgen.
#104 filmz-Bruce 17 år siden
#105 elwood 17 år siden
Sidder pt. og kigger efter en god Laser Pegepind, som gave til en der bliver lærer snart.
men den skal ha en relativ stor prik, for rigtig og ku fungere som "pegepind"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#106 filmz-Bruce 17 år siden
Ok, jeg er træt. Det tog mig tre gennemlæsninger at dechiffrere meningen, for mine øjne blev ved med at læse noget andet!!! Lasse Pegepind og relativ stor ... jaja!
#107 elwood 17 år siden
Kan du så smutter ind til Cary Grant, eller That's Entertainment.
så snakkes vi ved når du er rask hehe 8-)
#108 filmz-Bruce 17 år siden
#109 elwood 17 år siden
#110 filmz-Bruce 17 år siden