#17 Satans! Havde det været en weekend jeg ikke havde haft min lille pige, så havde jeg inviteret dig og et par andre på mørkt øl i haven og derefter fællesdans i kælderen til gode musicals (undskyld dobbeltkonfekten, men vantro kan aflytte os) !!! Husk nu fremover ... LIGE UGER!!! :)
Og husk nu dagen i morgen er ikke en hvilken som helst dag. Det er den LÆNGSTE dag og grunden til, at vi i dag overhovedet kan fejre grundloven. Så frem med The Longest Day, Shaving Ryans Privates, Band of Sisters og The Big Red One!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 Hehe jeg overlever nok, men jeg regner med vi lave premiere på Singin in The rain i HD, når den engang kommer, hvis ikke vi kan finde anden undskyldning for at sige hej 8-)
Og abgre for at være på tværs jeg er ikke den store Øl-drikker (dukker mig for ølglassene der kommer i min retning)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har set et afsnit af La Femme Nikita, ja faktisk har jeg set alle afsnitene indtil videre. I starten synes jeg godt nok at den var meget kikset, men alligevel har den sin charme og er faktisk spændende. Det hjælper også lidt på det at Michael (Ray Dupuis) er begyndt at vise lidt bedre skuespil. I starten mindede han mest af alt om en der var med i Chippendales. Men serie der minder meget om 80'erne, med dårlige effekter og teknologi der får en C64 til at ligne det syvende vidunder. Og så en velkendt 80'er titelmelodi.
I øvrigt kan det nævnes at vores gode ven Mr. Jigsaw optræder i et af de første afsnit, lidt sjovt at se ham i en anden rolle.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Har læst lidt mere idag, men gav hurtigt op - så det blev til en tur i stereo studio i stedet for og nu skal jeg vist ud og vaske op - ØV. Man burde få gratis opvaskemaskine.
Og så er det i dag at min storebror vender hjem fra bølgen blå, men nu er han vist også færdig med det der sejle-halløj, nu mangler han kun 2 års skole
Sidder ude i det gode vejr midt i eksamensræset og har netop fået den glædelige nyhed at have fået min 1. prioritets praktikplads i hus!! Det er sgu fedt. Der var mange om budet, så det er endnu mere fedt.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Så røg lyden på mit TV igår, desværre 6 måneder for tidligt (men godt gået i 20 år!), så nu skal jeg til at skimme efter priskrig, når jeg kommer hjem fra ferie. Modellen er fundet, men håber da der kommer den "krig", man har hørt så meget om.
Men der er gang i grillen, pasta og kødsovs, samt pøller og iskold Leffe øl til familien.
Jeg har været i "Den gule villa". Nej, det er ikke den kinesiske ambassade, men et nyt kulturhus på Frederiksberg, hvor de hele måneden viser videokunst. Det var en ret... anderledes... oplevelse. Jeg har ikke en døjt forstand på videokunst, men jeg havde heldigvis en god ven med, der ved en del om emnet og som kunne hjælpe lidt. Udstillingen spænder over sjove installationer, som fx. en projektor i loftet, der projicerer et mandehul i gulvet, hvor der hele tiden kravler mennesker op af en stige op mod gulvfladen, performative videoer, videoer med udgangspunkt i det dokumentariske og fiktionsvideoer. De sidste var røv og nøgler og ikke værd at spilde tid på efter min mening. Men resten var faktisk ret interessante, nogle finurlige, nogle tankevækkende og nogle bare afslappende. Jeg tror, jeg skal se mere af den slags. Nu er min nysgerrighed i hvert fald vakt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg har lige svedt mig gennem en hovedrengørring. Det er virkeligt blevet forsømt efter jeg er begyndt at arbejde. Så nu er der rent, og dufter af organiske opløsningsmidler.
Skal så småt til at lade op til fordbold. Tysk besøg til tysk kamp! (Altid et hit, da han råber og skriger eder på højtysk, og sviner hver spiller til på hver deres måde)
Ellers var det så dén weekend...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 filmz-Bruce 17 år siden
Og husk nu dagen i morgen er ikke en hvilken som helst dag. Det er den LÆNGSTE dag og grunden til, at vi i dag overhovedet kan fejre grundloven. Så frem med The Longest Day, Shaving Ryans Privates, Band of Sisters og The Big Red One!
#22 elwood 17 år siden
Og abgre for at være på tværs jeg er ikke den store Øl-drikker (dukker mig for ølglassene der kommer i min retning)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#23 filmz-Bruce 17 år siden
#24 filmz-jonasgr 17 år siden
Men serie der minder meget om 80'erne, med dårlige effekter og teknologi der får en C64 til at ligne det syvende vidunder. Og så en velkendt 80'er titelmelodi.
I øvrigt kan det nævnes at vores gode ven Mr. Jigsaw optræder i et af de første afsnit, lidt sjovt at se ham i en anden rolle.
'Cause I'm evil"
#25 tiany 17 år siden
Har læst lidt mere idag, men gav hurtigt op - så det blev til en tur i stereo studio i stedet for og nu skal jeg vist ud og vaske op - ØV. Man burde få gratis opvaskemaskine.
Og så er det i dag at min storebror vender hjem fra bølgen blå, men nu er han vist også færdig med det der sejle-halløj, nu mangler han kun 2 års skole
#26 Guts 17 år siden
#27 filmz-Bruce 17 år siden
Men der er gang i grillen, pasta og kødsovs, samt pøller og iskold Leffe øl til familien.
#26 Og tillykke :)
#28 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Jeg har været i "Den gule villa". Nej, det er ikke den kinesiske ambassade, men et nyt kulturhus på Frederiksberg, hvor de hele måneden viser videokunst. Det var en ret... anderledes... oplevelse. Jeg har ikke en døjt forstand på videokunst, men jeg havde heldigvis en god ven med, der ved en del om emnet og som kunne hjælpe lidt. Udstillingen spænder over sjove installationer, som fx. en projektor i loftet, der projicerer et mandehul i gulvet, hvor der hele tiden kravler mennesker op af en stige op mod gulvfladen, performative videoer, videoer med udgangspunkt i det dokumentariske og fiktionsvideoer. De sidste var røv og nøgler og ikke værd at spilde tid på efter min mening. Men resten var faktisk ret interessante, nogle finurlige, nogle tankevækkende og nogle bare afslappende. Jeg tror, jeg skal se mere af den slags. Nu er min nysgerrighed i hvert fald vakt.
#29 Guts 17 år siden
Takker!
#30 davenport 17 år siden
Skal så småt til at lade op til fordbold. Tysk besøg til tysk kamp! (Altid et hit, da han råber og skriger eder på højtysk, og sviner hver spiller til på hver deres måde)
Ellers var det så dén weekend...