Gravatar

#111 elwood 17 år siden

#110 hehe fristene, men jeg har andre planer lige nu Batman beyond lægger klar i afspilleren og så skal jeg ha min aftensmad, men vi skal nok støde sammen en dag.

Ha en god filmaften 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#112 elwood 17 år siden

En lille reminder...

House Of Wax er startet på 3+, og den har en god scene, nemlig Paris Hilton som får Jernpæl (feel free to misinterpret that one master bruce hehe)

Men kort sagt hun Dør ved at en Jernpæl bliver kastet gennem hendes hoved, og det er hele scenen værd 8-)

Herefter kan man godt slukke for den, selv om Vokshuset når det smelter ser ret godt ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#113 filmz-jonasgr 17 år siden

Forbereder mig til en irriterende litteratureksamen på tirsdag og alle de mærkelige/uoverskuelige noter/overheads/powerpointdiaser gør det ikke nemmere. Litteratur er ikke min stærkeste side, i hvert fald ikke denne type for litteratur. For et emne som diskuter begrebet "Bildungsroman", så tror jeg bare jeg siger auf wiedersehen.

Er i gang med at læse Monster af Monster Kody. Et tidligere bandemedlem fra L.A. som nu sidder fængslet på et af de mest sikre fængsler i USA og har blandt andet siddet i San Quentin fængslet. Det er noget af en barsk beretning hvor folk bliver nakket til højre og venstre og optagelsesritualet er at man bliver banket sønder og sammen for dels at se hvor meget man kan tage og for at se hvor villig man er til at kæmpe for sit liv. En lille sag på 320 sider, men tror nu nok at jeg bare stopper halvvejs. Det er ret kvalmende at læse om hvorledes mennesker for afhugget forskellige legemsdele af deres krop etc.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#114 filmz-Kadann 17 år siden

Jeg har været i gang med at forberede lidt spiseligt til mine gæster i morgen. Årsagen til den lille sammenkomst, er min 34-års føs'dag på søndag og det varer ikke længe, før jeg er på vej til de 40, i stedet for at være i midten af 30'erne.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#115 filmz-Bruce 17 år siden

#114 Tillykke Kadann :) Din ungersvend!!!

Uffe Elleman er sur på sin blog over EU afstemningen i Irland, så sammen med nogle andre, forsøger vi at pille hans indvendinger og argumenter fra hinanden.

Jeg er liberal, venstremand og superglad for, at irerne gav et skub i den rigtige retning i går! Dejligt land, dejligt folk!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#116 tiany 17 år siden

Sidder og ser Le Mans - ærger mig over at jeg ikke havde mulighed for at tage med mine forældre og min storbror derned.

Gå nu i stykker forbandede Peugeot
Valar morghulis
Gravatar

#117 chandler75 17 år siden

# 115 Det mest underlige ved resultatet af den afstemning, synes jeg, er, at der tilsyneladende ingen er, der ved, hvad det har af konsekvenser... først blev det betegnet som en kæmpekrise for EU; derefter gik de tunge EU-drenge ud og sagde, at EU kører videre på samme spor.

Jeg kan godt forstå, at folk synes, at EU er noget uoverskueligt noget :D
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#118 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#114 - Hey, tillykke med de 34 i dag! Kun et år mere, så har du indhentet mig... :)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#119 Corgan 17 år siden

Jeg overvejer at tage i biffen idag. Måske bliver det Indy... ellers bliver det The Happening... hmm... har ikke besluttet mig endnu.
Og så har jeg lige købt Nullrivers Connect360 og MediaLink så jeg kan streame musik, film og billeder fra min Mac til min Xbox360 og PS3.
Gravatar

#120 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Lige blevet færdig med at se og skrive om (i What We Saw Tråden)den flotte nye udgave af The Fall of the Roman Empire :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: