Gravatar

#31 tiany 17 år siden

Sidder indenfor og læser til eksamen på onsdag(stadigvæk)- men er efterhånden begyndt at gå rimelig død i det.
Overvejer lidt at gå en tur i det gode vejr, men jeg ved bare ikke hvor jeg skal gå hen
Valar morghulis
Gravatar

#32 davenport 17 år siden

Slottet med en pose øl, åen med en bong eller Geografisk Have med Ringenes Herre under armen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#32 - Sounds like a plan :-)

Lavede spontant grillaften med den gamle redaktion i går. Super hyggeligt, fordi folk er spredt for alle vinde, så der går lang tid mellem, jeg ser de fleste af dem.

Kæresten er lige smuttet ud med sin søster. Så er spørgsmålet, skal jeg vove mig ud i varmen sammen med mine tømmermænd eller bare clashe på sofaen med noget koldt at drikke og se en film?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#34 tiany 17 år siden

#32 Jeg havde faktisk overvejet geografisk have :D - men det blev ikke til noget alligevel - min storbror kom forbi med is og distraherede mig fra læsningen, det var sgu rart nok.

Han kunne vist godt lide at være i land efter 3 måneder, men som han sagde det var varmt at komme hjem, da skibet lå udfor Afrika var temperaturen 15 grader og de var lige over portugal på vej hjem og der var det 17 grader. Så alt varmen er altså i DK
Valar morghulis
Gravatar

#35 filmz-jonasgr 17 år siden

Ser at Fedster (Roger Federer) bliver fuldstændig udspillet af Rafa (Rafael Nadal). Og det vil så give Nadal hans fjerde Roland Garros titel i træk og han har indtil videre ikke tabt i Roland Garros. 6-1, 6-3, 5-0 er scoren indtil videre, imponerende. Og det må give ham hans 115 sejr ud af 118/119 på grus, fuldstændig vildt.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#36 lagoni 17 år siden

Jeg forsøger at skrive min opgave færdig (skal aflevere i morgen) efter jeg har brugt eftermiddagen på at finde chokolade - hverken fakta, Alta eller 7-Eleven havde den slags jeg ville have, så nu sidder jeg med en discountudgave, der bare slet ikke er god nok til opgaveskrivning. Og jeg har ondt i hovedet og det er for varmt. Øv.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#37 filmz-sanjo 17 år siden

YES, kom nu 6-0. Bettet en 20' på at han vandt 6-0 i tredje sæt, kan vinde næsten 900kr :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#38 elwood 17 år siden

Så er jeg tilbage fra KBH.

God Tur, min søster havde lejet cykler til mig og min far, så vi alle tre ku komme rundt.

Fredag var vi inde og se Cirkus Revy'en (ikke så politisk skarp som den plejer, men deres X-faktor nummer var det hele værd)

Og så var vi jo på bakken bagefter og kigge .

Lørdag Kanal Rundfart, Tivoli og spise om aften, og nåja jeg besøgte Faros Cigar, og Fantask, og i fantask ku jeg ikke modstå længere så jeg røg hjem med Hall of Fame Don Rosa nr. 5 til samlingen, Batman: The Killing Joke, og The Man who Laugh (den sidste ku jeg se var en historie som Batman TAS, også havde ladet sig inspirer af)

Nåja og de blev læst i toget på vej hjemme begge to 8-)

Søndag var vi i skuespilhuset på rundvisning, og bagefter cyklede vi til Christania og herefter Operarhuset hvor vi kiggede ind.

Alt i alt var det en rigtig god tur derover.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#39 icetea 17 år siden

Ærgeligt for Polen, de havde fortjent bedre :P
Gravatar

#40 filmz-Le Samouraï 17 år siden

Vildt! Hørte lige, at en af mine venner har været til middag med Tom Hanks, Ewan McGregor og de andre hovedspillere fra ANGELS AND DEMONS i går aftes i Rom. Den oplevelse glæder jeg mig til at høre mere om.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: