Der kom en del gennem Davenport igår (og i morges) ;D
Mht. Hemmingway, så er det ret sjovt at se hans hus. Der er fedt, og du kan godt forberede dig på at bruge en mindre formue! Det er ikke den billigste destination, men klart en fed én! Hvis i kører til Keys, så kommer du jo over broerne fra True Lies, og man kan se den de sprængte i luften i filmen. (Så kan du jo tænke på hende her! ) ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fik overstået mit forsvar af virksomhedsprojekt, det blev et 4-tal, er godt tilfreds med at være bestået men ikke tilfreds med eksamen i sig selv.
Jeg hader når det ender med at vejleder og censor siger: "på side 32 linie 3 har du skrevet sådan her, det er ikke rigtigt" og så kigger de bare på en, det er jo ikke et spørgsmål!! det er en konstatering!! - så jeg fik en karakter lavere end min makker, fordi de ikke mente jeg svarede på deres spørgsmål.
Men det positive er at jeg har sommerferie, så nu vil jeg lade op til Springsteen i Parken på søndag
#221 davenport 17 år siden
Mht. Hemmingway, så er det ret sjovt at se hans hus. Der er fedt, og du kan godt forberede dig på at bruge en mindre formue! Det er ikke den billigste destination, men klart en fed én!
Hvis i kører til Keys, så kommer du jo over broerne fra True Lies, og man kan se den de sprængte i luften i filmen. (Så kan du jo tænke på hende her! ) ;)
#222 filmz-Bruce 17 år siden
#223 Guts 17 år siden
Der er sgu mere til Davenports tøs! Hun er sgu ret fræk på det billede.
#224 tiany 17 år siden
Jeg hader når det ender med at vejleder og censor siger: "på side 32 linie 3 har du skrevet sådan her, det er ikke rigtigt" og så kigger de bare på en, det er jo ikke et spørgsmål!! det er en konstatering!! - så jeg fik en karakter lavere end min makker, fordi de ikke mente jeg svarede på deres spørgsmål.
Men det positive er at jeg har sommerferie, så nu vil jeg lade op til Springsteen i Parken på søndag
#225 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#226 davenport 17 år siden